אא

אחרי החבלה ברכבת: נמל תעופה בצרפת פונה בשל "איום ביטחוני"

נמל התעופה EuroAirport Basel-Mulhouse שבגבול צרפת-שווייץ פונה בשל אירוע ביטחוני. כל הטיסות מנמל התעופה ואליו בוטלו. ברקע: חשש כבד מפיגוע ביום פתיחת האולימפיאדה בפריז. מוקדם יותר: חבלה בקווי הרכבת

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

אחרי החבלה בקווי הרכבת המחברים את הערים שסביב פריז עם בירת צרפת, כעת חשש לאירוע ביטחוני באחד מנמלי התעופה במדינה. נמל התעופה EuroAirport Basel-Mulhouse הנמצא על גבול צרפת-שווייץ פונה היום (26.7) בשעות הבוקר המאוחרות בשל חשש לאירוע ביטחוני.

בהודעת נמל התעופה הרשמית נכתב: "בשל נסיבות ביטחוניות, הטרמינל פונה מיושביו וכעת הוא סגור. כל הפעילות האווירית נעצרה באופן זמני. הנוסעים מתבקשים ליצור קשר עם חברות התעופה לעדכונים". זו אינה הפעם הראשונה השנה בה קיים חשש לפגיעה בנמל תעופה ספציפי זה. ב-15 במרץ השנה הוא פונה גם כן מחשש לאירוע ביטחוני, אך חזר לשגרה זמן קצר לאחר מכן.

נזכיר כי מוקדם יותר היום, נעצרה תנועת הרכבות בין שטרסבורג, ליל וערים נוספות בצרפת לבין פריז וכן תנועת הרכבות בין מדינות אחרות לצרפת, בשל חבלה בזדון בקווי החשמל ובמסילות הרכבות הבינעירוניות במדינה. על פי הודעת חברת הרכבות מדובר ב-800 אלף נוסעים שאמורים היו לנסוע היום, ונסיעותיהם שובשו.

ברקע הדברים קיים החשש הכבד מפני ניסיון פיגוע בטקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים שיתקיים הערב בפריז.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: צרפתאולימפיאדה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: