אא

סופלקי לפני ההמראה: טרקלין העסקים החדש של Aegean בלרנקה

הטרקלין החדש של חברת התעופה היוונית בנמל התעופה של לרנקה הוא חוויית טרום-טיסה בסטנדרטים בינלאומיים מהגבוהים ביותר שיש באזורנו. ולא תאמינו: עושים פה על האש

צילום: AEGEAN צילום: AEGEAN

אחת הדאגות, שלי למשל, במהלך ביקור בטרקלין עסקים כזה או אחר בעולם, היא המרחק אל שער היציאה למטוס, חוסר תשומת לב שלי למסכים או בגדול - החרדה הנוראית שבגלל השהות בלאונג’ אפספס את הטיסה שלי.

נדמה לי שבטרקלין העסקים החדש של חברת התעופה היוונית Aegean בנמל התעופה של לרנקה, עשו כל שביכולתם כדי להפיג את חרדותיי. ראשית כל מיקום הטרקלין החדש בלב לבו של נמל התעופה, ממש במרכז כאשר סביבו כל שערי היציאה, כאשר בנמל התעופה הבינוני בגודלו של לרנקה, ההליכה מהטרקלין אל המטוס קצרה ונוחה.

אם לא די בכך, דאגו בטרקלין למסכים גדולים באיכות חדה שמספקים את המידע בחלל המרכזי כך שלא תוכלו לפספס. ואם בכל זאת אתם מודאגים, הודעות הכריזה של נמל התעופה נשמעות היטב גם בתוך החלל.

צילום: עמית קוטלרצילום: עמית קוטלר

אבל לא לשם החרדות התכנסנו אלא כדי לספר לכם מה בתוך הטרקלין החדש שנפתח הקיץ. מבחינת גודלו, ביחס למפלצת של אג’יאן באתונה, אין מה להשוות. לא מדובר בחללים אינסופיים כמו בבירת יוון, אך המתחם המצומצם מספיק לכל באי הטרקלין גם בשעות העומס. עם זאת, בשעה של מספר גדול של טיסות כן הורגש מעט לחץ.

"על האש" בנמל התעופה

גולת הכותרת היא המזון והשתייה. הטרקלין של אג’יאן מתחדש עם תפריט יווני-בינלאומי שמציע סלטים בסגנון מקומי, מרקים וכריכי ביס המוכרים לנו מטרקלינים אחרים בעולם. אבל הלהיט הגדול כאן הוא הסופלקי. שיפודי עוף ובשרים שונים אחרים שנעשים כאן “על האש” (לא בשטח האירוח בטרקלין, אין חשש לריח) ומוגשים חמים וטריים. בשהות של כשעה בטרקלין ניכר שעובדי המקום החליפו את פלטת הסופלקי מספר פעמים, כך שאין ספק כי מדובר בלהיט הקולינרי הגדול של המקום.

צילום: עמית קוטלרצילום: עמית קוטלר

באגף השתייה, הוצב כאן בר אלכוהול משגע עם מגוון שלא היה מבייש את הברים המפוארים והמכובדים ביותר באירופה. יינות קפריסאים (מומלץ!) וכאלה ממדינות אחרות, אדומים ולבנים, מיקבים מובחרים. בצד החריף יותר - מותגי וודקה וג’ין מהיוקרתיים ביותר שקיימים. ללא ספק, מהמבחר המכובד יותר שנתקלתי בו.

לסיום עוד מילה על העיצוב המחודש של טרקליני אג’יאן - אם זה בלרנקה, אתונה או בנמלי תעופה אחרים. בדומה ללוגו החברה, המטוסים ומדי הדיילים שעברו שדרוג משמעותי, גם עיצוב הטרקלינים עבר שדרוג והכחול היווני העמוק שנמצא כאן בכל פינה לצד המיתוג בצבע כסוף משרים אוירה של יוקרה כראוי לטרקלין עסקים, אבל בעיקר של נינוחות ו”נעים בעין”.

טרקלין העסקים של אג’יאן בנמל התעופה של לרנקה נמצא במרכז הטרמינל בסמוך לשערי היציאה. הטרקלין מארח את חברי Miles+Bonus של אג’יאן במעמד Gold. חברי מעמד Silver זכאים לכארבע כניסות בשנה. הטרקלין מארח גם את מחזיקי מעמד היוקרה של חברות Star Alliance השונות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קפריסיןלרנקהאג'יאן איירלייינסAegean Airlines

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: