אא

"הישראלים תמיד הרגישו אצלנו בבית"

טורקיה נמחקה ממפת התיירות הישראלית וקפריסין מרוויחה בגדול. רוני אלוני, מנהל הפעילות של רשת מלונות פתאל באגן הים התיכון לפספורטניוז על ההצלחה של רשת המלונות באחד היעדים הכי לוהטים של התיירים ישראלים ועל המלונות החדשים שהצטרפו למנעד המרשים של רשת המלונות לאחרונה

Grand Resort Hotel Limassol. באדיבות רשת מלונות פתאל Grand Resort Hotel Limassol. באדיבות רשת מלונות פתאל

בזמן שהטלפון לא מפסיק לצפצף מעומס התראות אתרי החדשות בישראל, בארוחת הבוקר המפוארת במלון Leonardo Plaza Cypria Maris בפאפוס, הרעשים העוצמתיים יותר הם אלה של הגלים ושל נקישת הצלחות. ניתוק פסטורלי, לגיטימי לחלוטין בטח בחודשי הקיץ.

בשולחנות שליד זה של רוני אלוני, מנהל פעילות רשת מלונות פתאל באגן הים התיכון ושלי, שומעים הרבה אנגלית, פולנית וגם לא מעט עברית. שפות שבולטות גם במלונות ה"אחים" של מלון המבוגרים בלבד Cypria Maris שנמצאים סביבנו – Cypria Bay ו-Laura Beach & Splash resort המשפחתיים.

“הקפריסאים והיוונים ברובם מקבלים באהדה את הישראלים. מעבר לכך שהישראלי הוא גם תייר מאוד טוב עבורם. אמנם מצבנו במלונות טוב מבחינת כמות הישראלים, אבל אתה שומע עד כמה הישראלים חסרים פה בכמויות בקניונים, אצל נהגי המוניות, בשווקים, בכל מקום”.

וזו השפעת המלחמה.
“אין ספק שהמלחמה משפיעה, אבל ההשפעה בקפריסין פחותה מאשר ביעדים אחרים. בגלל שטורקיה ירדה ממפת התיירות של הישראלים, המספרים כאן סבירים. אבל עדיין, לא נגיע השנה למספרים של השנים הקודמות”.

למרות שאנחנו הישראלים אוהבים לחשוב לעתים שאנחנו מרכז העניינים, מלונות פתאל באירופה לא בנויים על הקהל הישראלי. התפוסה הקרובה למאה אחוזים, מבוססת על הקהל הבריטי והפולני וגם ממדינות צפון אירופה ואחרות, שממלאים את המלונות למרות החוסר שמורגש בקהל הרוסי שלא מגיע מאז המלחמה שם.

צילום: Antonis Engrafou - 123 Productionsצילום: Antonis Engrafou - 123 Productions

אתה מרגיש שהישראלים מחפשים בחו”ל את המותג הישראלי והמוכר עכשיו, בזמן המלחמה?
“המותג שלנו עוד לפני המלחמה מזוהה בארץ ובעולם ונותן לישראלים להרגיש בבית, כך שאני לא חושב שזה קשור למלחמה. זה היה כך בעבר וכך זה בהווה, לצד המיקום המוצלח והמוצרים שיש לנו להציע”.

את השיחה שלנו אנחנו מקיימים כאמור באחד ממלונות הרשת בפאפוס, הפתוח 365 ימים בשנה כמו מלונות נוספים - NYX בלימסול למשל, ולאונרדו גרנד ריזורט החדש (Leonardo Grand resort) גם הוא בלימסול, שנחנך זה עתה וגם אותו יש לאלוני ולרשת כוונה לפתוח לאורך כל השנה - מה שמביא אותנו לשאלת תיירות החורף בקפריסין והכנסים.

NYX לימסול. ShutterstockNYX לימסול. Shutterstock

“זה נכון שצריכים לעבוד על תיירות החורף לאי, אבל הסיפור הגדול הוא התעופה”, אומר אלוני. “צריך לדאוג שיגיעו לכאן מטוסים גם בחורף, בשיתוף פעולה עם חברות התעופה הישראליות, הזרות ועם הרשויות המקומיות הקפריסאיות. זה עדיין לא קורה, אבל אני מאמין שגם זה יקרה בעתיד”.

ועד שתגיע תיירות החורף, נדמה שהרשת לא נחה לרגע בקיץ. אחרי Grand Resort בלימסול שנפתח רק לפני פחות מחודשיים, לפני שבועיים נפתח מלון חדש בנאפפליו שבפלופונז ביוון. מדובר בריזורט יפהפה בשם SEAFOS Luxury Resort & Spa, המשתייך לקולקציית הדגל היוקרתית של רשת פתאל.

המלון שמתאים למשפחות, עובד לא מכבר ומציע בין היתר חדרים עם בריכות פרטיות, לצד שלוש בריכות נוספות, ספא עם סאונה וחמאם, מועדון ילדים ובני נוער וצוותי בידור ביום ובלילה. “וזה עוד לא הכל”, מבטיח אלוני שמנהל כבר שבעה בתי מלון בקפריסין, שלושה ביוון ועוד הזרוע נטויה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות פתאלקפריסין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: