אא

"מסעדת יוקרה בשחקים": Emirates מרחיבה את השירות ללקוחות הפרימיום

לאחר שהשיקה בשנה שעברה את השירות לנוסעי מחלקת עסקים בקווים העמוסים ביותר שלה ומאז הרחיבה את ההיצע לנקודות נוספות ברשת הגלובלית שלה, עתה מציעה החברה עטורת הפרסים, להזמין מראש ארוחות בטיסות היוצאות מכל שעריה בגרמניה

צילום: Emirates צילום: Emirates

Emirates ממשיכה להרחיב את חוויית היוקרה בשחקים.

נוסעי מחלקת העסקים של Emirates יכולים כעת לבחור את הארוחה העיקרית החמה שלהם בין 14 ימים ל-24 שעות לפני ההמראה בכל ארבעת השערים הגרמניים של חברת התעופה, מה שיאפשר לה להבטיח שהנוסעים יקבלו תמיד את הארוחות האהובות עליהם.

בשנה שעברה הציגה Emirates את השירות לנוסעי מחלקת עסקים בקווים העמוסים ביותר שלה כולל המבורג, ומאז הרחיבה את ההיצע לנקודות נוספות ברשת הגלובלית שלה. לקוחות מחלקת העסקים של Emirates יכולים כעת להזמין מראש ארוחות בטיסה בטיסות היוצאות מהמבורג, פרנקפורט, מינכן ודיסלדורף. השירות זמין כעת ביותר מ-100 מסלולים ברחבי העולם. עד כה, יותר מ-135,000 הזמנות מוקדמות כבר נמסרו בלמעלה מ-30,000 טיסות. מדי יום, יותר מ-400 ארוחות מוזמנות מראש על ידי לקוחות Emirates.

החל מ-14 ימים ועד 24 שעות לפני ההמראה, האורחים יכולים לצפות בתפריט הטיסה שלהם באתר החברה או באפליקצייה ולבחור מתוך מגוון מנות בהשראה אזורית עם מרכיבים מקומיים. ניתן גם להזמין מראש ארוחות מיוחדות, העונות על העדפות תזונתיות, דתיות או תזונתיות.

ההיצע הקולינרי של Emirates לנוסעי מחלקת העסקים הטסים בין גרמניה לדובאי כולל צלעות עגל בגריל עם רוטב פלפל ירוק, קישואים בגריל, שומר מקורמל ותפוחי אדמה אנה עם עשבי תיבול, עוף צלוי עם טימין ושום, מוגש עם ג'וס עוף עם שמן כמהין, סלרי פירה, תפוחי אדמה עשבים אדומים, בצל פנינה וברוקוליני מולבן או טהאטה דג עם דג מטוגן במחבת בתבליני אמיר, מוגש עם אורז בחמאה ובצל מטוגן כמנה עיקרית. כמו כן, הנוסעים יכולים לבחור מבין למעלה מ-300 מנות טבעוניות בתפריט המשתנה, כמו כרובית צלויה עם דגנים עתיקים, פסטו לובאג' עם אגס מקורמל או ראגו של טופו אסייתי ופטריות שיטאקי עם אטריות זכוכית.

ההזמנות המוקדמות מתווספות לנתונים קיימים הנתמכים בבינה מלאכותית למעקב אחר העדפות לקוחות ומידע מצוות הקבינה, מה שמאפשר את תכנון התפריט, העמסה מיטבית של המטוס במזון. על הסיפון, צוות תא הנוסעים משתמש באפליקציה שפותחה במיוחד כדי לצפות במבחר הארוחות ולהגיש לאורח את המנה הרצויה. ההיצע החדש הוא יוזמת שירות נוספת לנוחות דיגיטלית לנוסע.

מצוינות שירות הלקוחות של Emirates משתרעת הן על הקרקע והן באוויר

בנוסף לצ'ק-אין דרך אתר ואפליקציה, אפשרות לכרטיס עלייה דיגיטלי וניהול מסלול, הלקוחות של Emirates יכולים לגשת מראש לתפריטים דיגיטליים, להירשם לתוכנית הנוסע המתמיד Skywards או ליצור פלייליסט אישי של סרטים, סדרות ומוזיקה לבידור בטיסה לקראת הטיסות שלהם, המסונכרן עם המסך האישי באמצעות האפליקציה.

נזכיר כי Emirates אינה מפעילה טיסות לישראל מאז פרוץ המלחמה, עם זאת חברת הבת שלה Flydubai, המצויגת על ידי אופן סקיי בישראל, מפעילה 6 טיסות יומיות מת"א לדובאי המתחברות לטיסות של Emirates לשאר העולם.

מחלקת עסקים. Emiratesמחלקת עסקים. Emirates

עוד נזכיר כי לופטהנזה השיקה אף היא את שירות הזמנת ארוחה מראש, נוסעי מחלקת תיירים (בטיסות מסוימות) יכולים לבחור ולהזמין מראש את ארוחת הטיסה שלהם מארבעה שבועות ועד 36 שעות לפני הטיסה ואילו נוסעי מחלקת עסקים יכולים להזמין מראש את המנה העיקרית החמה שלהם בין ארבעה שבועות ל-24 שעות לפני ההמראה. ניתן לבצע את הבחירה וההזמנה באינטרנט לפני הטיסה ולשלם את החיוב בטיסה עצמה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Emirates

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: