אא

לפחות 6 טיסות ביום: ארקיע מגדילה את תדירות הטיסות לאילת

ארקיע הגיעה לסיכום עם רשות שדות התעופה ותפעיל לוח טיסות מעודכן ונרחב יותר לאילת בחודשים אוגוסט עד אוקטובר. במסגרת ההסכם, תחזור להפעיל את טיסת הבוקר מאילת בשעה 6:30 בבוקר ומה עוד בהסכם?

צילום: ארקיע צילום: ארקיע

חברת ארקיע מעדכנת את לוח הטיסות שלה לאילת.

לאחר תקופה ארוכה של דיונים סביב נושא הגדלת נפח הטיסות לעיר הדרומית, ביום חמישי האחרון הגיעה חברת ארקיע לסיכום עם רשות שדות התעופה לפיו היא תפעיל לוח טיסות מעודכן לאילת לחודשים אוגוסט, ספטמבר ואוקטובר.

לוח הטיסות החדש מביא בשורה לתושבי אילת, בכמות, בתדירויות ובשעות הטיסה לעיר הדרומית.

במסגרת ההסכם ארקיע תפעיל לא פחות מ-6 טיסות יומיות לאילת וממנה ותחזור להפעיל את טיסת הבוקר המבוקשת מאילת בשעה 6:30 בבוקר.

עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע: לאחר מאמצים רבים הגענו להבנות בדבר הצורך לעבות את הקו לאילת. אני רוצה להודות לשרת התחבורה מירי רגב, למנכ"ל משרדה משה בן זקן, לראש עיריית אילת אלי לנקרי, למנכ"ל רשות שדות התעופה אמנון כהן ולמנהל נתב"ג אודי בר עוז. תודה מיוחדת למנהל רת"א שמוליק זכאי על המאמץ העילאי שעשה למען הגעה להבנות ולמען תושבי אילת והחברות הישראליות".

מנכ״ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, משה בן זקן: "חיזוק הקשר עם אילת הוא יעד חשוב של משרדנו, וחשיבותו עלתה עוד יותר בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר והגעת עשרות אלפי מפונים למלונות באילת. אנו מייחלים להחזרת השקט לגבולות ישראל, להחזרת החטופים ולחזרת כל המפונים לבתיהם בהקדם האפשרי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיעטיסות לאילת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: