אא

מצאנו טיסה לבולגריה בסוכות שעולה 79 שקלים. אז למה זה ממש לא משתלם?

חברת Wizz Air הורידה את המחיר לטיסה אחת לורנה בסוף חודש אוקטובר. איפה הקאץ'? נראה אתכם חוזרים לארץ

ורנה, בולגריה. צילום: שאטרסטוק ורנה, בולגריה. צילום: שאטרסטוק

אנחנו מאוד אוהבים לספר לכם כאן על מבצעים, בעיקר כאלה שממש משתלמים עם חברות הלואו-קוסט שמאפשרות לטוס גם בשיא הקיץ במחירים סבירים.

אבל את מה שגילינו באתר Wizz Air, לא חשבנו שנמצא: טיסה ב-79 שקלים לורנה, בולגריה, או אם אתם חברי מועדון שימו לב - 40 שקלים בלבד עבור הטיסה מנתב"ג לורנה ב-21 באוקטובר 2024, במהלך חג הסוכות. כמובן שמדובר במחיר לכיוון אחד, ושבכל זאת רצינו לבדוק עבורכם כמה תשלמו על טיסת הלוך ושוב.

צילום: shutterstockצילום: shutterstock

כאן נמצא הקאץ', שמוציא את האוויר מההבטחה הנוצצת. הקו העונתי של Wizz Air לורנה נסגר באותו שבוע, ואם תרצו לחזור מהעיר היפה תיאלצו להיפרד מ-809 שקלים עבור חזרה ב-23 באוקטובר או מ-909 שקלים עבור חזרה ב-25 באוקטובר. כלומר בסך הכל - 888 או 988 שקלים אם אינכם חברים במועדון הלקוחות של Wizz Air.

אם שני תאריכי החזרה לא יתאימו לכם, לא תוכלו לחזור עם Wizz Air לארץ, ותיאלצו למצוא חברה אחרת לשוב איתה לישראל. אם במקרה אתם צריכים טיסה בכיוון אחד לורנה, זה דווקא משתלם מאוד. אם לא, זה פשוט ממש - אבל ממש לא.

אגב, ורנה הוא אחד הקווים העונתיים הבודדים של Wizz Air השנה, שכאמור ייסגר בסוף אוקטובר. מרבית הקווים, בהם אלה ללונדון, ורשה, אבו דאבי ואתונה ימשיכו לפעול גם בעונת חורף 2024-2025.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ורנהבולגריהWIZZ AIR

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: