אא

חופים נפלאים, אוכל מצוין, חיי לילה תוססים והיסטוריה עשירה: כל ההמלצות ללימסול

העיר השנייה בגודלה בקפריסין מציעה לישראלים חווית חופשה בלתי נשכחת בקיץ. ירדן כחול, כתבת קבוצת VISIT ריכזה לכם את ההמלצות ליעד המושלם לקיץ

לימסול. צילום: Shutterstock לימסול. צילום: Shutterstock

לימסול היא עיר נופש חלומית בקפריסין, גם בזכות קרבתה לישראל וגם בגלל כל מה שיש לה להציע - תוכלו להתפנק בחופשת בטן גב רגועה או להתעמק בתרבות האי, במוזיאונים ובאתרים הארכיאולוגיים. בלימסול שפע של ברים ובתי קפה לאורך החוף וברחבי העיר, מלונות מפוארים וכמובן מסעדות שוות במיוחד. הנה כמה מהמקומות שלא תרצו לפספס.

מסעדות מומלצות

לימסול מציעה אוכל מצוין ולא רק מקומי, אלא מטבחים בינלאומיים - ממסעדות שף יוקרתיות ועד לאוכל רחוב. הדרך הטובה ביותר לגלות מסעדות שוות בלימסול היא למצוא את אלה בהן המקומיים בדרך כלל אוהבים לאכול. אבל אם אין לכם מספיק זמן להיטמע בין המקומיים, עשינו בשבילכם את העבודה.

Meze Taverna - מסעדה קפריסאית אותנטית עם מנות קטנות המאפשרות לטעום וליהנות ממגוון רחב של טעמים.
Columbia Steak House - עבור חובבי הבשר, מבחר סטייקים איכותיים ובשר משובח.
La Boca - מסעדה בסגנון איטלקי עם פסטות ופיצות מעולות המוכנות מול עיני הסועדים.
Karmela – שומרים כשרות? זו המסעדה בשבילכם. בניהולה של השפית הישראלית מורן איטר, תמצאו תפריט ישראלי שכולל שיפודים, סלטים, שניצל בחלה ועוד מנות שיעשו לכם שמח בבטן ובלב.
Elysian Plant Based Kitchen Bar - מסעדה צמחונית, צעירה ומודרנית, עם מגוון מנות צמחוניות וגם ללא גלוטן. החל מהמבורגר, סלטים, ועד לארוחות בוקר וקינוחים ללא סוכר.

בתי קפה והמרינה

העיר העתיקה של לימסול מציעה חווית קפה ייחודית באווירה היסטורית. אחד המקומות המומלצים הוא Saripolou Square, כיכר מרכזית עמוסה בבתי קפה וברים. The Shop הוא מקום נהדר לשבת בו עם קפה טוב ועוגה טרייה, בעוד שUluwatu Speciality Coffees- מציע קפה איכותי עם תשומת לב לפרטים הקטנים. המרינה והנמל הישן הוא אזור יפהפה ומושקע מלא במקומות בילוי, מסעדות ובתי קפה ססגוניים, דיינרים וחיי לילה עשירים. אל תפספסו ביקור ב-Marina Breeze, באווירת שייט, במיוחד אם אתם מגיעים בשקיעה! בנוסף, חוף קולומביה ביץ' הוא מועדון חוף מושלם שכדאי לכם להכיר, שכולל בריכת שכשוך וחוף פרטי, עם קוקטיילים מעולים, אוכל משגע ופינה מפנקת במדשאה.

ברים ומסיבות

לימסול ידועה בחיי הלילה התוססים שלה. אזור Saripolou Square מציע מגוון ברים פופולריים כמו:Guaba Beach Bar , מקום מומלץ במיוחד לאוהבי המסיבות. הבר ממוקם על חוף הים ומציע אווירה קלילה עם מוזיקה חיה, מסיבות נושא ואווירת חוף מהנה. עבור חובבי המסיבות הגדולות, כדאי לבדוק את המועדון Breeze Summer Club המארח מסיבות עם די-ג'ייז ידועים שעושים שמח.

היסטוריה ותרבות

ממש בעיר עצמה תוכלו לבקר במצודת לימסול, מבנה מימי הביניים המציע תצפית נהדרת על העיר והים. המצודה משמשת כיום כמוזיאון המציג ממצאים ארכיאולוגיים מהאזור.

סובב לימסול

לימסול מציעה עוד מגוון אטרקציות לכל המשפחה: טירת לימסול ההיסטורית והמעניינת; פארק המים פאסורי - מושלם לבילוי יום כיף עם כל המשפחה במגוון מגלשות מים ובריכות; הכפר אומודוס, כפר ציורי עליו כתבנו לכם בכתבת דרך היין; מוזיאון האשליות אינטראקטיבי ומרתק לכל המשפחה, נמצא במרכז העיר וקל לשלב בין ביקור במוזיאון לסיור בעיר העתיקה.

לא לילדים בלבד

בנסיעה של חצי שעה ממרכז לימסול במעלה ההר (בנוף מדהים) תמצאו את Greenland ובו מגוון מתנפחים ומתקני שעשועים לילדים, שולחנות פיקניק ופינת ברביקיו, בריכת דגים, גלאמפינג, בריכה וחמאם וכמובן גם בית קפה ומסעדה מהמטבח הרוסי. פתוח בימים א'-ד', 10 אירו לילד ו-5 אירו למבוגר. הכניסה לתינוקות עד גיל שנתיים חינם.

מלונות ממומלצים בלימסול

Amathus Beach Hotel Limassol
אתר הנופש היוקרתי מציע שלוש בריכות שחייה חיצוניות, בריכת מי מלח מקורה, ספא בן 1,500 מ"ר, מועדון ילדים מפנק ומגוון מסעדות. החדרים מרווחים, כך שאם אתם מחפשים מקום לינה לחופשת בטן-גב, אנו ממליצים לכם על המלון הזה.

Amara – Sea Your Only View
כ-19 ק"מ מטירת לימסול, נמצא המלון שכולל מתקנים יוקרתיים כמו חוף פרטי, 4 בריכות שחייה, כולל בריכת אינפיניטי ובריכת מי ים ייחודית למבוגרים בלבד. לרשותכם גם ספא מפנק, מגרש טניס ומגוון מסעדות כולל מוכרות ובעלות מישלן.

הכתבה פורסמה לראשונה במגזין פספורט קפריסין ונכתבה בשיתוף קבוצת VISIT. עקבו אחר Hotels_il באינסטגרם, עמוד המלונות של ישראל בארץ ובעולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לימסולקפריסין הטורקיתמסעדותבתי קפהמסיבה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: