אא

דווקא עכשיו: LOT מכפילה את מספר הטיסות מישראל לפולין ומורידה מחירים

החברה הפולנית תעבור מ-10 טיסות ל-20 טיסות שבועיות בקווים שבין נתב"ג לוורשה ולקרקוב. כל הפרטים וגם מחיר המבצע המיוחד שמתחרה בלואו-קוסט

מטוס LOT (צילום: SHUTTERSTOCK) מטוס LOT (צילום: SHUTTERSTOCK)

בימים הלא פשוטים שעוברים על ישראל - חדשות טובות בתחום התעופה. חברת התעופה הפולנית LOT, המיוצגת על ידי אופן סקיי בישראל, מכפילה את מספר הטיסות שתבצע בשבוע בין תל אביב לבין ורשה וקרקוב. החל מ-10 בספטמבר, במקום 10 טיסות שבועיות, החברה תבצע 20 טיסות שבועיות בין ישראל לפולין.

מרבית טיסות החברה מתבצעות בקו שבין נתב"ג לוורשה, שיגדל ל-3 טיסות בימי חול (פחות בסופי שבוע). בנוסף החברה תמשיך לטוס בקו שבין תל אביב לקרקוב 3 פעמים בשבוע.

לרגל הגדלת תדירות הטיסות, חברת LOT גם יוצאת במבצע מחירים מיוחד: 149$ לטיסת הלוך ושוב. מבדיקת פספורטניוז אכן עולה כי ישנם תאריכים רבים באתר החברה המאפשרים הזמנת טיסה במחירים אלה (77$ לטיסת הלוך ועוד 72$ לטיסת החזור).

יצוין כי מדובר במחירים תחרותיים במיוחד, בעיקר מול חברת הלואו-קוסט Wizz Air שמציעה מחירים דומים בתקופה זו של השנה. עם זאת, בניגוד ל-Wizz Air, המחיר ב-LOT כולל טרולי במשקל של עד 8 ק"ג ותיק אישי הנכנס מתחת למושב שלפניכם במטוס. ב-Wizz Air המחיר כולל את התיק האישי בלבד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: LOTחברות תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: