אא

49€ לרומניה: חברת תעופה חדשה בדרך לישראל

לצד חברת התעופה הישראלית אייר חיפה שצפויה להתחיל לפעול בספטמבר 2024, גם חברת הלואו-קוסט הרומנית Bees Airlines פותחת שני קווים מתל אביב לרומניה. כל הפרטים, התדירויות והמחירים

BEES AIRLINES  (צילום: BEES AIRLINES) BEES AIRLINES (צילום: BEES AIRLINES)

חברת התעופה הרומנית Bees Airlines, שהחלה לפעול השנה, הכריזה אמש (30.7) על קווים חדשים מבוקרשט לוורונה, פראג, הרקליון, באדן באדן וגם לתל אביב. בנוסף ייפתח קו מתל אביב לעיר סוצ'אבה שבצפון רומניה. עוד ייפתח קו בין קישינב לבין ורונה.

החברה מתכננת ככל הנראה להתחיל כבר בסוף אוגוסט להפעיל שתי טיסות שבועיות מנתב"ג לבוקרשט (OTP) בימים ראשון וחמישי ועוד טיסה שבועית לסוצ'אבה (SCV) בימי ראשון.

"אנו שמחים להשיג את אחת המטרות שהצבנו עם הקמת החברה - הפעלת טיסות סדירות לכמה שיותר יעדים. החל מאוגוסט התיירים שלנו יוכלו לטוס איתנו ליעדי הנופש הפופולריים והאהובים", נכתב בהודעת החברה.

בהקשר ליעדים עצמם נאמר: "הוספנו את פראג, ורונה, תל אביב ובאדן-באדן לרשימת היעדים שלנו. ישנם יעדים נוספים ומפתיעים עליהם נודיע בהמשך. תכנית הפיתוח שלנו שואפת להגדיל את הצי ולגוון את השירותים והמוצרים המוצעים על סיפון Bees Airlines. אנחנו דואגים להעניק לנוסעים שלנו חוויות ייחודיות בבטיחות ונוחות מירבית".

מבדיקת פספורטניוז עולה כי מחירי הטיסות הבסיסיים עם Bees Airlines בקווים בין תל אביב לבוקרשט ולסוצ'אבה זולים יחסית ומתחילים ב-49 אירו לכיוון, בתאריכים רבים.

חברת התעופה Bees Airlines הרומנית איננה חברת התעופה האוקראינית שנשאה מיתוג ושם זהה בעבר ונסגרה ב-2022. החברה קיבלה בחודש מרץ 2024 אישור הפעלה מיאט"א ופועלת כיום גם במספר קווים בין רומניה לבין יוון וטורקיה. החברה מפעילה שני מטוסים בסך הכל מדגם AIRBUS A320-200, האחת תחת בעלותה והשני בחכירה רטובה.

החברה פועלת במתכונת לואו-קוסט כאשר כל נוסע זכאי להטסה של טרולי במשקל של עד 7 קילוגרם ללא תוספת תשלום.

כידוע, Bee Airlines לא לבד. בחודש ספטמבר צפויה להתחיל לפעול, אם לא יהיו שינויים או התפתחויות ביטחוניות בעייתיות, גם חברת התעופה הישראלית החדשה אייר חיפה, שצפויה לטוס בשני מטוסי ATR-72 לאילת וליעדי אגן הים התיכון.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: BEES AIRLINESחברות תעופהבוקרשטרומניה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: