אא

מנכ"ל ישראייר: "נערכנו, מעבירים את בסיס המטוסים החכורים לקפריסין"

מנכ"ל החברה אורי סירקיס הודיע כי הוקם בסיס למטוסים בחכירה רטובה בקפריסין: "עלינו להבטיח רציפות תפעולית וטיסתית בימים הבאים"

אורי סירקיס (צילום: רונן מחלב) אורי סירקיס (צילום: רונן מחלב)

ישראייר נערכה להסלמה הביטחונית. החברה הקימה בקפריסין בסיס למטוסים בחכירה רטובה. אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר, כתב לעובדים: "עומד בפנינו אתגר משמעותי ביותר. עלינו להבטיח רציפות תפעולית וטיסתית בימים הבאים".

דבריו של סירקיס מגיעים לצד היערכות החירום במשרד התחבורה - להטסת ישראלים מיעדים שונים בחו"ל במטוסי הרקולס צבאיים, במצב בו מספר החברות הזרות שיעצרו טיסותיהן לישראל יגדל עד למצוקה של ממש.

סירקיס כותב כי החברה נערכה למצב הנוכחי. "ערכנו ועדכנו את תהליך ניהול הסיכונים. גיוס המילואים מתחדש, ואנו נדרש לעבוד יותר בכדי לקיים את לוח הטיסות השאפתני שלנו לחודש אוגוסט. בכדי למנוע פגיעה בלוח הטיסות של המטוסים החכורים, בחכירה רטובה, העברנו את ה-BASE שלהם לקפריסין, ואנו מקווים שבכך נוכל להמשיך ולקיים את לוח הטיסות".

עוד מוסיף מנכ"ל ישראייר במכתבו לעובדים כי "בימים אלו אנו נדרשים, כל אחת ואחד, לבצע צעד אחד יותר מהנדרש. יחד נבטיח לשמור על הקיים ולחזק עוד יותר את ישראייר". סירקיס חתם את דבריו ב"יחד ננצח", ו"שנדע ימים של שקט ושלווה".

מטוס חכור של ישראייר במרכז התחזוקה בקפריסין (צילום: ישראיר)מטוס חכור של ישראייר במרכז התחזוקה בקפריסין (צילום: ישראיר)

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראיירחברות תעופהמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: