אא

בונים את קפריסין: הצצה לקו הרקיע החדש והיוקרתי של לימסול

הכירו את Del Mar: פרויקט הדגל השאפתני של Zavos Group, קבוצת הנדל"ן המובילה בלימסול. פגשנו לראיון את MICHALIS D. ZAVOS העומד בראש האימפריה וגם ביקרנו בפרויקט שמשנה את כללי המשחק בעיר. אל תתבלבלו, אנחנו לא בדובאי. בשיתוף Zavos Group

לימסול דל מאר (צילום: SHUTTERSTOCK) לימסול דל מאר (צילום: SHUTTERSTOCK)

כאשר מרימים את העיניים במהלך סיבוב ברחובות לימסול, קשה לחמוק מהשלטים הרבים הנושאים את השם "ZAVOS GROUP".

חברת הנדל"ן הגדולה והמובילה באזור לימסול, היא קבוצת ענק שהוקמה ב-1980 ועד היום חתומה על יותר מ-160 פרויקטים, מרביתם באזור העיר אך לא רק.

פגשנו לראיון את Michalis D.Zavos, העומד בראש אימפריית הנדל"ן הקפריסאית, שאומר בראיון מיוחד למגזין פספורט קפריסין ששום דבר לא יכול היה לקרות ללא התשוקה הגדולה לתחום.

Michalis D.Zavos (Courtesy of Zavos Group)Michalis D.Zavos (Courtesy of Zavos Group)

"והמחויבות שלנו לאנשים", משלים Zavos את המשפט שלנו. "אנחנו לא קבלן, משרד מכירות או קבוצה של אנשי שיווק. אנחנו מפתחים מבנים, מנהלים מבנים, יש לנו מחלקה מיוחדת לשכירות, ביטוח ומחלקה מיוחדת במינה שעוסקת בשירות - לפני, בזמן ואחרי הרכישה. אכפת לנו מהלקוחות שלנו, ו-44 שנות פעילות מוכיחות זאת היטב".

מה הצרכים של הלקוח אחרי הרכישה?

"אנחנו לא שוכחים את הלקוחות שלנו מאחור. מי שרוכש מאיתנו נכס, זוכה לטיפול שלנו לכל אורך הדרך, גם אם הוא רוצה למכור או להשביח את הנכס. זה הבדל מהותי בין קבוצת זאבוס לאחרות. אנחנו נספק כל מה שהלקוח צריך כדי שיהיה מרוצה. זו המחויבות שלנו".

כשעוברים על פורטפוליו הפרויקטים של הקבוצה אי אפשר שלא לשים לב למגוון הרחב – מוילות פאר ועד בתי מגורים ודירות נופש, מפרויקטים "בוטיקיים" קטנים ועד מגדל פאר על החוף.

פרויקטים בכל רמת מחירים (צילום: פספורטניוז)פרויקטים בכל רמת מחירים (צילום: פספורטניוז)

"אנחנו עוקבים אחרי השוק תמיד", אומר Zavos. "בוחנים את הטרנדים כל העת כדי להבין מה הלקוחות רוצים. נכון, יש לנו מגוון רחב של פרויקטים. מ"מגורים בהישג יד", מ-160 ועד 260 אלף אירו, לרוב דירות בפרויקטים מושקעים עם בריכות, מועדוני דיירים וכדומה, בעיקר במרחק קצר של 10-15 דקות נסיעה מהעיר.

"במחיר הביניים יש לנו פרויקטים בתוך העיר ומשם ממשיכים לפרויקטים היוקרתיים על קו החוף כדוגמת דל מאר".

פסגת הפאר

וכשאנחנו מדברים על דל מאר, מדברים כבר על צמד מגדלי הפאר שמשנים את קו הרקיע של קפריסין בכלל ולימסול בפרט. חללית ענק שנראית כאילו נלקחה מהעתיד, או לפחות משורת מגדלי הפאר של דובאי או דאונטאון מיאמי.

העיצוב – כפי שאתם יכולים לראות, יכול להזכיר אולי ספינת קרוזים עצומה, או מפרש כפול לבן אדיר ממדים שנראה מכל האזור. האחד מתנשא לגובה 24 קומות והשני 18.

Joanna Christofi, סגנית מנהל הפרויקט, מספרת כי מבנה הענק כולל 188 יחידות דיור, מתוכן 23 חדרי מלון בוטיק ברמת חמישה כוכבים עם שירות אישי ברמה הגבוהה ביותר שיש. האורחים נהנים גם מארוחת בוקר בוטיקית יוקרתית.

האייקון של לימסול (צילום: פספורטניוז)האייקון של לימסול (צילום: פספורטניוז)

בין השירותים במקום ישנם בריכת אינפיניטי חיצונית, בריכה פנימית מחוממת, סאונה, חדר אדים, חדר כושר מתקדם וספא שייפתח בקרוב. למרגלות הפרויקט גם מרכז קניות אינטגרלי המהווה חלק מהמבנה, כשכל כולו מעוצב ברמה מדהימה.

באשר לדירות בפרויקט, הן כולן עוצבו על ידי חברתו של מעצב האופנה האיטלקי המנוח ג'יאנפרנקו פרה. הדירות כוללות גם מצעים מהקולקציה העליונה של המעצב. הדירות הינן בגדלים שונים, מכאלה עם שני חדרי שינה ועד סוויטות וקולקציית הפנטהאוזים שמשקיפה על קפריסין כולה מהשמיים, לא פחות.

כמו שאמרנו זה לא עוד בניין.

"בעיניי זה המבנה היפה ביותר בלימסול. הוא ציון דרך ששם את העיר על המפה, פרויקט שמשנה את כללי המשחק".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לימסולקפריסיןZAVOS GROUP

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: