אא

בית או דירה יוקרתית בקפריסין? Giovani Homes, ענקית הנדל"ן מציגה - מגורים בסטנדרט גבוה

בימים בהם רבים מאיתנו מבלים בקפריסין - הנה סיבה נוספת להגיע לאי השכן, שהפך לפנינת הנדל"ן המושלמת עבור הקהל הישראלי. במזרח האי, תמצאו את Giovani Homes, ענקית הנדל"ן שחולשת על מאות פרויקטים, אלפי וילות, דירות ושכונות פאר במחירים משתלמים. קפצנו להכיר כמה מהפרויקטים ולשמוע על מה שאולי יכול להיות הבית שלכם בעתיד הקרוב. בשיתוף Giovani Homes

צילום: באדיבות ג'ובאני הומס צילום: באדיבות ג'ובאני הומס

כבר כמעט ארבעה עשורים, חברת הנדל"ן Giovani Homes נחשבת למובילה בתחום הנדל"ן בדרום מזרח קפריסין. עם יותר מ-130 פרויקטים גמורים, 25 פרויקטים בעבודה בו זמנית ולמעלה מ-5,000 בתים ודירות שנמסרו לרוכשים עד עתה, אין מי שלא מכיר את הלוגו הכחול של חברת הענק.

אבל לא הכל מתחיל ונגמר בבנייה ומכירה. להיפך.

שמה של Giovani Homes גדל עם השנים בעיקר בשל המהימנות, בין היתר בפעילות תחת תקני ISO לאיכות, סביבה, בריאות ובטיחות.

"המשמעות היא שאנו נוקטים בכל אמצעי הזהירות כדי להבטיח שאתרי הבנייה שלנו בטוחים עבור העובדים שלנו והלקוחות שלנו", הם מסבירים.

"אנחנו מאמינים שלכל משפחה מגיע לקבל בית שהיא אוהבת, ושואפים להפוך את החלום למציאות עבור כל אחד מלקוחותינו", אומרים לנו אנשי החברה בעת סיור בין הפרויקטים השונים שמיד גם נספר לכם עליהם. "אנחנו מבינים שבניית בית היא לא רק לבנים וטיט", הם מוסיפים. "מדובר ביצירת מרחב שבו משפחות יכולות לגדול וליצור. אנו גאים בכל בית שאנו בונים, ומתחייבים לספק את הסטנדרטים הגבוהים ביותר".

אבל עוד לפני שנצא לסיור, יש לציין שעם הפיכתה של Giovani Homes לחלק בלתי נפרד מהנוף הקפריסאי בשנים האחרונות, הבינו בחברה שכדי לקבל צריך גם לתת - והחלו להשקיע גם בפיתוח תשתיות במרחב הציבורי בדרום מזרח האי. "אנחנו מחויבים לקהילה המקומית", הם מספרים ומוסיפים: "אנחנו מאמינים שיש לנו אחריות להחזיר לקהילה שנתנה לנו כל כך הרבה".

בדיוק בשבילכם

ועכשיו אפשר לצאת לדרך ולהציג לכם כמה מהפרויקטים המרשימים של החברה, למרות שמרביתם כבר מכורים לחלוטין. בחלק מהם תמצאו וילות או דירות אחרונות שעדיין עומדות למכירה. "אבל זה עדיין דינמי", אומרים ב-Giovani Homes.

"הפרויקטים יוצאים פעמים רבות גם למכירה מחודשת אם אחד הקונים רוצה למכור – צעד שעושים פעמים רבות גם כן דרכנו".

CHLOE

בין הפרויקטים הרבים בהם חזינו בסיור שלנו אפשר לציין את קלואי (Chloe), "וילות עירוניות" קוראים לזה כאן, במרכז עיירת החוף המדהימה פרוטראס. הפרויקט שממוקם מאות בודדות של מטרים מקו החוף משקיף על הים. בכל וילה שנבנתה בקפידה, בסטנדרטים הגבוהים ביותר, תמצאו גם בריכה פרטית, תקרות גבוהות ועיצוב עוצר נשימה.

באדיבות ג'ובאני הומסבאדיבות ג'ובאני הומס

באדיבות ג'ובאני הומסבאדיבות ג'ובאני הומס

ALL WHITES

אבל אמרנו כבר - לא רק וילות. גם שכונות מגורים שלמות, כמו למשל All Whites בעיירה פאראלימני. האזור המתפתח והפופולרי סמוך למרינה החדשה, במרחק של שני קילומטרים בלבד. אל חוף הים תוכלו להגיע מכאן בתוך דקות נסיעה בלבד. בפרויקט 40 דירות בלבד, מרביתן עם שני חדרי שינה אך כמה עם אחד בלבד, שעוצבו עד הפרט האחרון ולרשות הרוכשים עומד מבחר של אפשרויות גימור.

הפרויקט מאוד פופולרי בקרב רוכשי דירות המחפשים חופשה או מגורים קבועים. בין ארבעת הבניינים תמצאו כאן את הבריכה המשותפת למבוגרים ולילדים.

השטחים הירוקים שמסביב מבטיחים פרטיות מירבית לדיירים, שלכל אחד מהם גם חניה פרטית ומחסן. אתרי הנופש פרוטאראס, איה נאפה וקפאריס נמצאים במרחק נסיעה קצר, לרנקה ונמל התעופה הבינלאומי שלה נמצאים במרחק של 35 דקות נסיעה מהעיר.

באדיבות ג'ובאני הומסבאדיבות ג'ובאני הומס

באדיבות ג'ובאני הומסבאדיבות ג'ובאני הומס

PREMIERE PEARL

עוד פרויקט ששווה להתעכב עליו הוא Premiere Pearl. בשכונת הווילות הזו 19 בתים, כאשר לכל אחד בריכה פרטית, גינת גג וקרקע. העיצוב מתוחכם וחדשני ובא לידי ביטוי במיוחד ביחסים שבין החללים החיצוניים לפנימיים, עיצוב שישרה עליכם שלווה ויעניק לכם נוחות מקסימלית בבית שלכם.

הפרויקט נמצא בסמוך למרכז התיירות ההומה של פרנרה, עם מסעדות ושירותים רבים, כמו גם גישה נוחה לכביש המהיר - מה שהופך אותו לאטרקטיבי במיוחד.

באדיבות ג'ובאני הומסבאדיבות ג'ובאני הומס

EUPHORIA APARTMENTS

אם אתם מחפשים משהו קצת יותר אורבני, דירת החלומות שלכם יכולה אולי להיות חלק מפרויקט EUPHORIA , מתחם חדש באזור פאראלימני - עיירה מקסימה עם היסטוריה ותרבות עשירה, מוקפת בחופים מדהימים ויופי טבעי.

בפרויקט דירות מרווחות ומודרניות עם חדר שינה אחד או שניים ועם גימורים איכותיים במיוחד. לכל דירה מרפסת גדולה ומקורה, חניה ומחסן. הדירות מתאימות למגורים כל השנה או כדירות נופש והכל במחירים אטרקטיביים למדי.

באדיבות ג'ובאני הומסבאדיבות ג'ובאני הומס

SAINT NICOLAS VILLAS

הפרויקט ממוקם באזור הפופולרי של פרנרה, בין קאפאריס למרכז אתר הנופש התיירותי פרוטאראס. עם גישה ישירה לכל אזורי פרוטאראס ולחופי הדגל הכחול עטורי הפרסים של האזור.

הוא גם נמצא במרחק של דקות ספורות בלבד ממרכז העיירה פאראלימני עם מרכז הקניות וכל השירותים הציבוריים של האזור. בפרויקט 21 וילות בנות 3 ו-4 חדרי מגורים, עם אסתטיקה ועיצוב ברמה הגבוהה ביותר. הוילות נבנו בקפידה תוך שמירה על פרטיות הדיירים. בכל בית בריכת שחייה פרטית, גינה, חניה וגינה.

חללי הפנים המינימליסטיים בשילוב עם החומרים הטבעיים וגווני האדמה משרים תחושת שלווה האופיינית לאזור פרוטאראס.

באדיבות ג'ובאני הומסבאדיבות ג'ובאני הומס

כמה זה עולה לנו?

מחירי הפרויקטים משתנים כמובן על פי גודלם וההבדלים בין הדירות לבתי הקרקע גדולים. מחירי הדירות הממוצעים נעים סביב 200-300 אלף אירו לדירות עם שני חדרי שינה. דירות עם חדר שינה אחד תוכלו למצוא בזול יותר. מחירי הווילות יקרים יותר ונעים בסביבות ה-500-600 אלף אירו.

המע"מ בקפריסין עומד על 19% שיש להוסיף למחיר, אך רוכשי נכס ראשון יכולים ליהנות מהנחה משמעותית ולשלם רק 5% מע"מ. עם זאת, על בעל הנכס לעשות בו שימוש עצמי והוא לא יכול להשכיר או למכור אותו בעשור הראשון שלאחר הרכישה – אחרת יאלץ לשלם את יתרת המע"מ.

צוות ג'ובאני. באדיבות Giovani Homesצוות ג'ובאני. באדיבות Giovani Homes

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: נדל"ןקפריסין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: