אא

לראשונה: Radisson Hotel נפתח בחבל שמפיין בצרפת

רשת המלונות השיקה מלון ראשון בעיר ריימס, בלב חבל שמפיין ובו 102 חדרים ב-8 קומות ורוף-טופ בר עם נוף משגע

מלון רדיסון שמפיין צרפת. צילום: Radisson מלון רדיסון שמפיין צרפת. צילום: Radisson

רשת Radisson Hotel השיקה לראשונה מלון בלב אזור שמפיין בצרפת,
Radisson Hotel Reims שממוקם מול אצטדיונה של קבוצת ריימס המקומית ורחוק כמה צעדים בלבד ממתחם האוכל Halles du Boulingrin.

עיצוב המלון על 102 חדריו הופקד בידיה של האדריכלית הפריזאית Anna Moussinet, שבחרה בארכיטקטורה על זמנית משולבת עם אסתטיקה מודרנית, שיוצרת אווירה ייחודית בלב אחד האזורים השלווים והיוקרתיים בצרפת.

Stephanie Gagnoux, מנכ"לית רדיסון ריימס: "אנו נרגשים לספק לאורחינו חוויה ייחודית המשלבת שירות יוצא דופן, נוחות עכשווית ומיקום ללא תחרות. האורחים ייהנו מנופים מדהימים, מסעדות ומתחמי מזון יוצאי דופן, ושירותים בלעדיים עבור נופשי הפנאי ואורחים עסקיים כאחד".

צילום: Radisson: צילום: Radisson:

במלון שוכנת מסעדת Le Pop, שמציעה בר בקומת הקרקע ותפריט שמוגש לאורך כל היום וסופג השראה מהמטבח הים תיכוני בשילוב עם הוויב האורבני התוסס של ריימס.

בכדי ליהנות ממיקומו של המלון, תעלו לקומה השמינית אל הרוף-טופ שם תמצאו מתחם עם בר משקאות ומוזיקה שמשתלבת נהדר עם הנוף הפנורמי אל עבר הקתדרלה העתיקה של ריימס.

מלון רדיסון ריימס נמצא במיקום מושלם עבור נופשים שרוצים לחקור את העיר, שרבים נוטים לדלג עליה בדרך לערים המרכזיות יותר בצרפת. למרות שהיא עמוסה בברים אופנתיים, מסעדות בכל הרמות, שווקי אוכל טרי וחיי לילה, אם אתם כבר כאן, תשקלו ברצינות להצטרף לסיור באחד מבתי השמפניה האייקונים שבסביבה. הכרמים והיין המבעבע הוא תוספת מושלמת לחוויה.

Tom Flanagan Karttunen, סגן נשיא בכיר באזור צפון ומערב אירופה בקבוצת רדיסון: "פתיחת המלון מסמנת אבן דרך משמעותית במאמצים שלנו להרחיב את הנוכחות של מותג רדיסון היוקרתי והצומח במהירות בצרפת. המלון הראשון בעיר ההיסטורית והתוססת ריימס, מדגים את המחויבות שלנו להרחיב את טביעת הרגל שלנו במיקומים מעולים ביעדי מפתח ברחבי אירופה ומחוצה לה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: צרפתRadisson

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: