אא

לנופשים ביוון: עדכון מיוחד לחמישי הקרוב

יום חמישי הקרוב 15.8 הוא חג מריה הקדושה ביוון, המשפיע על פעילות המסחר במדינה. ומה עם המסעדות והתחבורה הציבורית? וגם: איך תוכלו להצטרף לחגיגות ומה תוכלו לעשות בחינם? כל הפרטים

יוון. צילום: Shutterstock יוון. צילום: Shutterstock

יוון, היעד מספר 1 של הישראלים בקיץ 2024, חוגגת בחמישי הקרוב את חג מריה הקדושה, המציין את יום נפילתה לתרדמת של מריה, אמו של ישו. על פי המסורת בכנסיה היוונית האורתודוקסית מדובר ביום אבל, אך ביתר חלקי המדינה דווקא חוגגים.

ההשפעה המשמעותית ביותר של החג על התיירים היא בכך שלא מתקיים מסחר ביום זה, כלומר מרבית החנויות יהיו סגורות לחלוטין. מרכולים פתוחים, אך בשעות משתנות ובאופן חלקי.

האטרקציות ביוון יהיו פתוחות ביום חמישי כרגיל, ובחלק מהן אפילו נערכים לקליטת כמות גדולה מהרגיל של מבקרים שיבחרו ביום זה לבקר במוזיאונים ובאתרים הארכיאולוגיים הרבים, לרבות באתונה שם חלק מהאתרים ייפתחו עד חצות, מעבר לשעות הרגילות. האקרופוליס פתוח כרגיל, ואף בחינם החל מ-20:00.

המסעדות ברחבי יוון יפעלו כרגיל וגם שם נערכים לאורחים במספרים גדולים מהרגיל וכך גם התחבורה הציבורית בכל רחבי המדינה שתפעל ללא כל שינוי.

בכפרים השונים ביוון מתקיימות חגיגות ביום זה אל תוך הלילה, בעיקר של אוכל ומוזיקה מקומית. החגיגות בכפרים הן ללא תשלום והדרך הטובה ביותר למצוא את החגיגה הקרובה אליכם היא לשאול את המקומיים היכן תוכלו להצטרף ולא פחות חשוב - לבדוק איך מגיעים למקום.

עוד על יוון, האטרקציות והיעדים הלוהטים במדינה - במגזין המיוחד של פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יווןאתונה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: