אא

כשיחזרו: אינטרנט חינם בטיסות דלתא לישראל

חברת התעופה האמריקאית הכריזה על אינטרנט חינם לכלל הנוסעים ומציינת בהודעתה כי תפעיל את השירות בקו לישראל החל מספטמבר. על פי הודעת החברה האחרונה, הטיסות אמורות להתחדש בתחילת החודש הבא

אינטרנט חינם דלתא אינטרנט חינם דלתא

בשורות טובות מענקית התעופה מארצות הברית. חברת דלתא מודיעה כי בטווח זמן של שנה, בכל הטיסות הבינלאומיות של החברה יאפשרו לנוסעים שימוש באינטרנט בחינם לחלוטין. בין הקווים הראשונים בהם יוצע השירות יהיו אלה לתל אביב.

נכון להיום, דלתא אייר ליינס לא טסה לישראל בשל המתיחות הביטחונית, והמועד העדכני לחזרתה לארץ הוא 1 בספטמבר. על פי הודעת החברה, זה גם החודש בו יחלו להציע לנוסעים הישראלים את האינטרנט בטיסות החברה בחינם.

בקרוב אצלכם (צילום: DELTA)בקרוב אצלכם (צילום: DELTA)

על מערכת האינטרנט החדשנית שמספקת לדלתא T-Mobile הכריזה חברת התעופה כבר בתערוכת הטכנולוגיה CES בלאס וגאס בשנה שעברה, כאשר כחלק מהשדרוג הנוסעים לא יצטרכו להמתין להגעת המטוס לגובה שיוט על מנת להשתמש בשירות - שייפתח לגלישה מרגע סגירת דלת המטוס טרם ההמראה - ועד לנחיתה.

במרבית הקווים הבינלאומיים כאמור, האינטרנט החינמי ייכנס לשירות עד סוף 2024. החודש (אוגוסט) יחלו לספק אינטרנט חינמי בקווי דלתא לבריטניה, גרמניה, הולנד, צרפת ואיטליה; בספטמבר כאמור לישראל וכן ליוון, בלגיה, שוויץ, פורטוגל ומדינות צפון אירופה, ובהמשך גם בקווים לאפריקה ולאסיה.

דלתא (צילום: SHUTTERSTOCK)דלתא (צילום: SHUTTERSTOCK)

אגב, האינטרנט צפוי להיות מהיר מאוד, על פי הודעת החברה, ולא תידרש כניסה או הרשמה לפורטל של דלתא כפי שקרה עד היום.

רנג'אן גוסוואמי, סגן בכיר לנשיא דלתא, אמר כי "שירות ה-Wi-Fi המהיר והחינמי עם חוויות הטיסה שהוא מעניק, ישראת לקוחות בטיסות מקומיות ובינלאומיות באופן חדש ועכשווי. אין תחרות לאינטרנט שאנחנו מביאים לתעשיית התעופה, וזוהי עדות למאמצים של דלתא".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא אייר ליינסאינטרנטdelta

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: