אא

דווקא עכשיו: חברת התעופה הדייקנית בעולם - מהמזרח התיכון

חברת התעופה הסעודית הגיעה למקום הראשון בדירוג חברות התעופה הדייקניות לחודש יולי 2024. נתון מרשים גם לדיוק נמל התעופה בריאד. וגם: דרום אמריקה מככבת. כל הפרטים ואחוזי הדיוק

צילום: SAUDIA צילום: SAUDIA

למרות אי-היציבות במזרח התיכון בחודשים האחרונים, חברת התעופה Saudia היא חברת התעופה הדייקנית בעולם. החברה מציגה נתן מצוין של 88.15% מטיסותיה שיצאו בזמן במהלך החודש האחרון, יולי 2024. את הנתונים החודשיים מרכזת ומפרסמת חברת המידע התעופתי Cirium.

למרות שלא צפוי שינוי דרמטי בדירוג של סעודיה גם בחודש אוגוסט, יש לציין כי הנתונים מתייחסים לחודש יולי בטרם ההסלמה האחרונה מאז חיסול איסמעיל הנייה ב-31.7.24.

ביתר המקומות הגבוהים נוכחות מדהימה של חברות התעופה מדרום ומרכז אמריקה: אל המקום השני הגיעה Azul הברזילאית עם 85.2% מהטיסות שיצאו בזמן; לשלישי LATAM הצ'יליאנית עם דיוק של 84.65%; במקום הרביעי Avianca מקולומביה עם 84.11% דיוק ולחמישי Aeromexico - עם 81.51% דיוק.

אירומקסיקו (צילום: SHUTTERSTOCK)אירומקסיקו (צילום: SHUTTERSTOCK)

יש לציין כי אירומקסיקו היתה במקום הראשון במרבית החודשים מתחילת השנה, ובחודש יולי רשמה ירידה של ארבעה מקומות למקום החמישי.

נמלי תעופה

גם בגזרת נמלי התעופה יכולים להיות מרוצים בסעודיה כאשר 83.27% מהטיסות מנמל התעופה של ריאד יצאו בזמן - נתון הממקם את נמל התעופה במקום השלישי בעולם.

אל המקום הראשון בגזרת נמלי התעופה הגיע נמל התעופה אל דוראדו בבוגוטה, בירת קולומביה עם דיוק של 84.45% מהטיסות. למקום השני הגיע נמל התעופה של לימה בפרו עם 83.31% דיוק וכאמור ריאד במקום השלישי.

גם במקום הרביעי נמצא נמל תעופה מדרום אמריקה: נמל התעופה של סאו פאולו בברזיל עם 82.08% דיוק ובמקום החמישי סנטיאגו בצ'ילה עם 80.62% דיוק.

למען הסדר הטוב נכתוב שנמל התעופה בן גוריון או חברות התעופה הישראליות לא נמצאים כלל בדירוג הדיוק החודשי של Cirium.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חברות תעופהסעודיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: