אא

בהשקעה של 10 מיליון אירו: לופטהנזה פותחת טרקלין חדש בניוארק

חברת התעופה הגרמנית השיקה את טרקלין הפרימיום החדש של החברה בשטח של 600 מ"ר עם תפריט אוכל ואלכוהול משודרג. ומה מסתתר בחדר הפרטי של המחלקה הראשונה בטרקלין?

טרקלין לופטהנזה בניוארק (צילום: LUFTHANSA) טרקלין לופטהנזה בניוארק (צילום: LUFTHANSA)

טרקלין חדש ללופטהנזה בניוארק. חברת התעופה הגרמנית השיקה השבוע את טרקלין הפרימיום החדש שלה בטרמינל B בנמל התעופה ניוארק ליברטי, ניו ג'רזי - הטרמינל שמשרת את נוסעי קבוצת לופטהנזה ובין היתר גם את נוסעי אל על.

החלק המרכזי בטרקלין המשתרע על פני שטח של 600 מ"ר הוא ה-"SKYLINE בר" שם יוגשו קוקטיילים, יינות, משקאות חריפים ומשקאות לא אלכוהוליים. זאת בנוסף לבירה מקומית מניו ג'רזי.

צילום: LUFTHANSAצילום: LUFTHANSA

בפן הקולינרי התפריט כולל לחם תירס מג'רזי עם ריבת עגבניות מסוכרות וכריכים עם פטריות, חסה פריכה וצ'אטני עגבניות על לחם מחמצת.

לנוסעי המחלקה הראשונה ולחברי HON Circle יוצע תפריט א-לה-קארט במתחם אוכל פרטי בו יוכלו גם לבחור מתוך מבחר של יינות מובילים ושמפניות.

צילום: LUFTHANSAצילום: LUFTHANSA

בטרקלין מקום לכ-170 אורחים - גידול של 25% בהשוואה לחלל הקודם. הטרקלין פתוח לנוסעים במחלקת עסקים, במחלקה ראשונה ובמחלקת עסקים של כל חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה שטסות לנמל התעופה ניוארק, כמו גם חברי HON CIRCLE ו-SENATORS.

שליש משטח הטרקלין הוא חלל עבודה עם שולחנות משותפים ואפשרות לטעינה אלחוטית או הדפסה אלחוטית. יתר החללים הם אזורי ישיבה ומנוחה שונים - ממושבים בודדים לנוסעים בודדים ועד ישיבה לזוגות או קבוצות גדולות יותר. חדרים רב תכליתיים מציעים מקום לפגישות, שיחות או משחק עם ילדים.

צילום: LUFTHANSAצילום: LUFTHANSA

בסך הכל תקציב הקמת הטרקלין החדש עמד על כ-10 מיליון אירו.

ויקטוריה שוסטר, סגנית נשיא חוויית לקוחות בלופטהנזה: "אנחנו גאים להציג לאורחים שלנו בניוארק טרקלין חדש שקובע סטנדרטים חדשים. הוא מציע מפלט נעים למנוחה וחללי עבודה נרחבים... אנחנו ממשיכים לעמוד בתקני הפרימיום של לופטהנזה, ובעיקר באלו של האורחים שלנו".לופטהנזה מפעילה כיום כ-60 טרקלינים ב-17 מקומות ברחבי העולם, ומציעה לאורחיה מקום להירגע או לעבוד לפני הטיסה שלהם.

לופטהנזה מפעילה כיום כ-60 טרקלינים ב-17 נמלי תעופה ברחבי העולם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לופטהנזהקבוצת לופטהנזהטרקלין עסקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: