אא

3 ימים אחרי שהושק: לא ניתן לרכוש את המנוי השנתי של Wizz Air

חברת הלואו-קוסט ההונגרית שהכריזה בקול תרועה רמה על מנוי שנתי במסגרתו תוכלו לטוס כרצונכם - סגרה את האפשרות להזמין את המנוי ממדינות רבות, כולל מישראל. על פי הודעת החברה לא ברור אם או מתי תיפתח מכירה נוספת

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

אין כלי תקשורת בישראל שלא דיווח השבוע על "All you can fly", תוכנית המנוי השנתי של Wizz Air. הבשורה התעופתית והחדשות הקצת שונות מהשגרה הישראלית תפסו את כולנו מרוצים במיוחד מהאפשרות קצת לנשום ואולי להרוויח כמה שקלים על הטיסות שלנו שהולכות ומתמעטות בימים אלה.

אבל מתברר שלמרות שהמכסה לא צוינה בהודעה לתקשורת, מספר המנויים שהוקצב לכל מדינה היה מוגבל ופחות מ-3 ימים אחרי ההכרזה הדרמטית, לקוחות רבים שביקשו להזמין את המנוי - לא יכלו לעשות זאת. למעשה, עבור נוסעים ממרבית נמלי התעופה באירופה האפשרות נחסמה, כולל נתב"ג.

מתחת לאפשרות לבחור את נמל הבית שלכם, מופיעה ההודעה הבאה באתר החברה:

"ישנו מספר מוגבל של מנויי 'טוס ככל יכולתך' לכל נמל תעופה. במידה ואינכם יכולים לבחור נמל מועדף, אנו מביאים לידיעתכם כי המכסה הגיעה לסיומה ו-WIZZ AIR לא תוכל לספק לכם את המנוי כעת. זה עשוי להשתנות בעתיד, הישארו עמנו". במילים אחרות, לא ברור אם ומתי ייפתחו מנויים נוספים.

צילום מסך מאתר WIZZ AIRצילום מסך מאתר WIZZ AIR

מנוי Wizz Air All you can fly - "טוס ככל יכולתך" נמכר כיום (במדינות שעדיין יכולות לרכוש אותו) ב-599 אירו, אחרי מבצע השקה קצר בו נמכר המנוי ב-499 אירו. במסגרת המנוי תוכלו לטוס במשך שנה שלמה (החל מ-25.9) לכל יעדי החברה במחיר של 9.90 אירו.

בין האותיות הקטנות של המנוי ניתן היה להבחין כי מדובר בהזמנה שניתן לבצע אך ורק פחות מ-72 שעות לפני מועד הטיסה (כלומר, בתקופות של ביקושים גבוהים לא בטוח שתמצאו מקום על הטיסות) וכן כמו בכל טיסות החברה המנוי כולל תיק קטן בלבד שתוכלו להעלות למטוס, שנכנס מתחת למושב שלפניכם. טרולי ומזוודות - בתשלום נוסף.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: וויז איירWIZZ AIR

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: