אא

אין טיסות ישירות מישראל? Etihad תפעיל את מטוסה האייקוני למומבאי

לציון 20 שנות טיסה להודו, ענקית התעופה האמירתית תפעיל את האיירבוס A380 האייקוני שלה בין אבו דאבי לעיר ההודית למשך ארבעה חודשים מה-1 בספטמבר 2024. הסופר-ג'מבו יפעל שלוש פעמים בשבוע

צילום: ETIHAD צילום: ETIHAD

בעוד לאור המצב הביטחוני לא מופעל כרגע קו ישיר מת"א להודו, Etihad Airways, חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, מציינת 20 שנה לטיסת הבכורה שלה להודו על ידי פריסת האיירבוס A380 האייקוני שלה בקו למומבאי לתקופה של ארבעה חודשים.

החל מה-1 בספטמבר עד ה-31 בדצמבר 2024, המטוס הדו-קומתי יפעל עם שלוש טיסות שבועיות בין אבו דאבי (AUH) למומבאי (BOM), וישפר את חוויית הטיסה בקו פופולרי זה.

מאז הטיסה הראשונה שלה למומבאי ב-26 בספטמבר 2004, הקשר של Etihad עם הודו העמיק. חברת התעופה מציעה כיום קווים ישירים בין אבו דאבי ל-11 ערים הודיות, עם תוכניות להתרחבות נוספת. זו למעשה תמיכה במשימתה לחבר בצורה חלקה נוסעים הודים לאבו דאבי ולרשת הגלובלית שלה, ומאפשר להם לבקר חברים ובני משפחה ולפתח עסקים ברחבי העולם.

כחלק מצעדיה ליצירת חוויה מכילה ונגישה יותר עבור לקוחותיה ההודיים, Etihad הפכה לאחרונה לחברת התעופה הבינלאומית הראשונה הפועלת בהודו, שהשיקה אתר הינדי, המאפשר ללקוחות לגשת למידע בשפה המועדפת עליהם.

Arik De, סמנכ"ל ההכנסות והמסחר של Etihad אמר: "כדי להתחיל את החגיגות שלנו ל-20 שנות פעילות למומבאי והודו, אנו שמחים להציג את A380 שלנו בקו למומבאי. בעוד שהמטוס האייקוני הזה שמור בדרך כלל לטיסות ארוכות טווח, לחגיגות 20 שנות הטיסה שלנו להודו, נציג את ה-A380 שלושה ימים בשבוע למשך תקופה של ארבעה חודשים".

חוויית A380

נוסעי מחלקת תיירים יכולים לצפות לנוחות משופרת, עם 68 מושבי Economy Extra מרווח לרגליים המציעים 4 סנטימטרים נוספים של מרווח, לצד 337 Economy Smart מושבים הכוללים משענות ראש חדשניות וכריות גדולות.

בסיפון העליון, ה-Business Studios™ מציגים 70 סוויטות פרטיות, שכל אחת מהן מעוצבת בשיתוף פעולה עם Armani/Casa ומצוידות בקישוריות Wi-Fi. החוויה משופרת עוד יותר על ידי אזור טרקלין הלובי, מה שמבטיח מסע מתוחכם ופרודוקטיבי.

צילום: ETIHADצילום: ETIHAD

המחלקה הראשונה מציעה יוקרה וכוללות תשע סוויטות פרטיות, הגשה בכלי שולחן מעוצבים, וכורסה מרווחת שהופכת למיטה. נוסעי מחלקה ראשונה מקבלים גם שירותים מותאמים אישית ויש להם גישה לחדר מקלחת אקסקלוסיבי לנוחות נוספת.

יניב לניסיניב לניס

עד תחילת 2025, Etihad תפעיל את ה-A380 השישי שלה.

נזכיר כי החברה פועלת לישראל לאורך כל המלחמה פרט למספר מצומצם של שינויים בלוח טיסותיה בכדי להתאים למצב הביטחוני.

עוד נזכיר כי כפי שפרסמנו, החל מה-1 בפברואר תפעיל החברה את המטוס האייקוני גם בקו לסינגפור. סינגפור תהיה לעיר הגדולה הרביעית שהטסים אליה יוכלו ליהנות מחוויית הטיסה במטוס האיירבוס-A380 בנוסף ללונדון וניו יורק, כמו גם פריז שהמטוס היוקרתי יפעל בקו אבו דאבי -פריז על החל מה-1 בנובמבר 2024.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: etihad airlines

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: