אא

בשל עיכוב באספקת הסימולטור ל-737 למרכז בשוהם: טייסי אל על ימשיכו לעבור הכשרות באירופה

רק חלק מטייסי אל על, אלה המטיסים את הבואינג 787 החלו להתאמן בסימולטור בשוהם המכשיר טייסים. בשל עיכובים באספקת הסימולטור לטייסי ה-737 והערכה כי הדבר ייקח עוד כשנה - כשעד אז החברה ממשיכה לשלוח את הטייסים לאימונים באירופה

סימולטור טיסה (צילום: SHUTTERSTOCK) סימולטור טיסה (צילום: SHUTTERSTOCK)

טייסי אל על עוברים במרוצת החודשים האחרונים להתאמן בסימולטור המיוחד שהוקם בשוהם.

המרכז המתקדם הוקם ומופעל על ידי חברת AFG האמריקאית, ולמרות שאל על איננה הבעלים של המקום היא קנתה מראש את כל סל השעות שיש לסימולטור להציע לטייסים, כמו למעשה חכירה של מטוס.

מי שבשלב ראשון נהנה מהמקום שנחשב למרכז ברמה גבוהה הם טייסי החברה המטיסים את צי מטוסי הבואינג 787. המרכז עדיין לא נותן מענה לטייסי ה-737 להתאמן במקום, והערכה היא כי הדבר ייקח עוד כשנה עד שיושלם.

על פי הערכות ייקח כחצי שנה לקבלת הסימולטר ל-737 מה שיביא ליעילות גבוהה ולחיסכון כספי. שכן עד שיוכן המרכז, הטייסים נשלחים לאימונים המתבצעים בדרך כלל בהולנד.

אל על מחזיקה כיום ב-47 מטוסים, כאשר שניים מהם לא בשימוש. בסך הכל מתוכם 28 מטוסים בבעלות החברה ועוד 19 בחכירה. מתוכם 16 מטוסי 737-800, עוד 8 מטוסים מדגם 737-900, 4 מטוסים (שניים לא בשימוש) מדגם 777-200, עוד 4 מטוסי 787-8 (דרימליינר), עוד 12 מטוסי 787-9 (דרימליינר) ועוד מטוס מטען 737-800.

גילם הממוצע של המטוסים - 13.3 שנים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סימולטור טיסהאל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: