אא

ההוריקן "ארנסטו": שיבושים בפעילות האווירית בניו יורק, טיסת אל על תידחה

בנמלי התעופה JFK וניוארק נרשמים ביטולים ועיכובי טיסות רבים, תנועת הרכבות הופסקה חלקית. טיסת אל על מניוארק לתל אביב נדחתה. החופים נסגרו לרחצה בשל הסופה העזה

שדה התעופה ניוארק, ניו יורק. צילום: 123rf שדה התעופה ניוארק, ניו יורק. צילום: 123rf

לא רק בפראג: פחות משבוע אחרי הסופה הקודמת, שוב מתמודדים בניו יורק עם מזג אויר לא יציב. הסופה "ארנסטו" שנחלשה בדרכה אל החוף המזרחי של ארצות הברית, התחזקה שוב וכעת מוגדרת מחדש כהוריקן.

הסופה העזה מביאה לשטפונות ואזהרת שטפונות חמורה שפורסמה על ידי שירות מזג האוויר האמריקאי. בין האזורים בהם פורסמו האזהרות המחמירות יותר נמצאים ניו יורק וניוארק, משכנם של נמלי התעופה קנדי (JFK) וניוארק ליברטי, בשניהם נרשמים עיכובים וביטולים רבים של טיסות.

טיסת אל על 026 מניוארק לא תצא כמתוכנן ותידחה. אל על מטפלת בשהות הנוסעים בניו יורק ותעדכן אותם על מועד הטיסה החדש שייקבע. בסך הכל קיים חשש כי עשרות אלפי נוסעים ואולי אף יותר מזה ייפגעו משינויים וביטולים בטיסותיהם.

הבוקר (שני 19.8) הודיע גם נמל התעופה ניוארק על הפסקה חלקית של פעילות הרכבות אל נמל התעופה וממנו בשל הצפות שנרשמו באזורי המסילות. על פי הודעת נמל התעופה, עיקר הבעיה בתנועת התחבורה הציבורית מתרכזת מצפון-מזרח לנמל התעופה.

בניוארק המליצו עוד לנוסעים לעקוב אחר לוחות הטיסות ולעמוד בקשר עם חברות התעופה בטרם הגעתם לשדה בשל העיכובים והביטולים.

אין כניסה לים

על פי הדיווחים בארצות הברית ההוריקן "ארנסטו" שמכה בחוף המזרחי אמנם לא הסב נזק כבד לרכוש אך עלול לסכן מיליוני תושבים המתגוררים באזור. מייקל ברנן, מנהל מרכז המעקב אחר סופות ההוריקן בארצות הברית, ביקש מהתושבים להימנע מלהיכנס למים ואף להתרחק מהחופים.

לדבריו, למרות שעין הסופה לא ממש מעל מדינת ניו יורק, ניו ג'רזי והמדינות האחרות באזור, הסופה עלולה להביא לגלים גבוהים ומסוכנים. בעקבות ההערכות שנעשו באזור, המשטרה חסמה באופן חריג את הגישה לחלק מהחופים.

כפי שפורסם באתר Passport Cruise של קבוצת פספורט, חברת קרניבל קרוזס שינתה ועשתה התאמות למסלוליה באזור וציינה כי: "מכיוון שבטיחות האורחים והצוות שלנו עומדת בראש סדר העדיפויות שלנו, נמשיך לעקוב אחרי הסערה ולהנחות את מרכז ההוריקנים הלאומי, משמר החופים של ארה"ב ורשויות הנמל המקומיות לספק לנו עדכונים שוטפים בזמן אמת".

הסופה לא משפיעה באופן דרמטי על הטמפרטורות באזור. בניו יורק יימדדו היום 28 מעלות אך קיים צפי לגשמים ורוחות עזות בשל הסערה. בהמשך השבוע מזג האוויר באזור יתקרר מעט.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ניו יורקסערהניוארקJFK

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: