אא

דיילת אייר אינדיה הותקפה באלימות בבית מלון בלונדון

על פי הפרטים שפרסמה החברה, אדם פרץ לחדר שבו שהתה הדיילת במסגרת תפקידה בבית מלון השייך לרשת יוקרתית בלונדון. הרקע למקרה לא ברור. "אנחנו זועמים על האירוע, עובדים בשיתוף המשטרה ובוחנים את סידורי הנסיעות והשהות של הצוותים"

אייר אינדיה (צילום: SHUTTERSTOCK) אייר אינדיה (צילום: SHUTTERSTOCK)

מקרה חריג ומדאיג של אלימות כלפי דיילת בלונדון. חברת התעופה ההודית אייר אינדיה עדכנה אמש (18.8) על תקרית חריגה במהלכה דיילת החברה הותקפה בחדר המלון בו שהתה, במסגרת עבודתה. הדיילת נחבלה והזעיקה את חברתה שישנה בחדר סמוך, כאשר בשלב זה הרקע למקרה לא ברור.

בהודעת החברה ברשת "X" (טוויטר לשעבר) נכתב: "אנו זועמים על אירוע של כניסה בלתי חוקית לבית מלון המופעל על ידי רשת בינלאומית גדולה שהביאה לפגיעה באיש צוות שלנו. אנחנו באייר אינדיה מודאגים מהאירוע ומספקים את התמיכה לאיש הצוות ולצוות הרחב יותר, כולל ייעוץ מקצועי. אייר אינדיה עובדת בשיתוף המשטרה המקומית ותברר הנושא עד תום".

עוד מוסיפים בחברה כי הם "בוחנים את סידורי הנסיעות והשהות של הצוותים כל העת, בהתבסס על משוב של העובדים וביקורת פנימית כדי להבטיח את הבטיחות והנוחות של העובדים. במקרה הספציפי הזה, נקטנו בצעדים מיידיים והחלטנו להעביר את העובדים למלון אחר".

בחברה מוסיפים עוד כי הם פנו להנהלת המלון בו התרחשה התקרית כדי להבטיח את ביטחון הצוותים השוהים בו. "הצוות שלנו בלונדון עוקב אחר היבטי הבטיחות ויהיה זמין לכל צורך. אייר אינדיה מעניקה עדיפות ראשונה לבטיחות, אבטחה ורווחה של כל העובדים הנוסעים בתפקיד".

לסיכום נכתב בהודעה "אנו מבקשים לכבד את פרטיותם של המעורבים ומבקשים מכולם להימנע מספקולציות ברשתות החברתיות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר אינדיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: