אא

airBaltic מגייסת טייסים חדשים, מקימה בסיסי פעילות חדשים ומשפרת את תנאי העבודה לטייסים והדיילים

חברת התעופה ממשיכה בתנופה ומרחיבה פעילות במדינות הבלטיות. תקים בחורף הקרוב בסיסים חדשים בטאלין ובווילנה, ובקיץ הבא גם בסיסים במינכן, בווינה ובבריסל. במקביל, תבצע גם העלאת שכר ושיפור תנאי העבודה, לטייסים ולדיילים

צילום: אייר בלטיק צילום: אייר בלטיק

airBaltic ממשיכה לגייס קברניטים וקצינים ראשונים בכירים למטוסי איירבוס A220-300.

לאנשי מקצוע מוסמכים בשני התפקידים, שיצטרפו לאייר בלטיק בין ה-1 בספטמבר 2024 ל-31 במאי 2025, חברת התעופה תעניק בונוס של 15,000 אירו ברוטו לקברניטים ו-10,000 אירו ברוטו לקצינים ראשונים בכירים. החברה גם מפרסמת לינק מיוחד למעוניינים לצורך הגשת מועמדות.

כמו כן, ככל ש-airBaltic ממשיכה להתרחב ברחבי המדינות הבלטיות, חברת התעופה מתכננת להקים בסיסי צוות חדשים בטאלין (אסטוניה) ובווילנה (ליטא) החל ב-1 בנובמבר 2024.

לקראת עונת הקיץ הבאה, החברה תקים בסיסים זמניים ב- מינכן (גרמניה), וינה (אוסטריה), ובריסל (בלגיה). יתר על כן, החל מינואר 2025, AirBaltic תבצע העלאת שכר ושיפור תנאי העבודה, הן לטייסים והן לדיילים.

Pauls Cālītis, קצין התפעול הראשי של airBaltic: "כאשר airBaltic ממשיכה לצמוח, אנו שמחים להכריז על משרה פנויה חדשה - קפטן במטוס האיירבוס A220-300 שלנו. כקפטן של מטוס איירבוס A220-300, תוביל פעילות באחד הציים המודרניים והצעירים ביותר באירופה. תפקיד זה מציב אותך בחזית המחויבות שלנו לבטיחות, חדשנות ושירות יוצא דופן, מה שמבטיח חווית טיסה בטוחה ומהנה לנוסעים שלנו. אנו מזמינים את כל המועמדים המעוניינים להגיש מועמדות ולהיכנס תחת חסותנו באחת מחברות התעופה הצומחות ביותר באירופה".

ראוי לציין כי צי airBaltic מורכב מסוג מטוס יחיד - איירבוס A220-300, וחברת התעופה מפעילה כיום 48 מטוסים מהסוג. airBaltic מתכננת להפעיל צי של 100 מטוסי A220-300 עד 2030.

נזכיר כי החברה הבלוית הודיעה כי היא מממשת אופציה לרכישת 10 מטוסי איירבוס A220-300 נוספים לאחר שכבר הכריזה על כוונתה להפעיל צי של 100 מטוסי A220-300.

נזכיר כי בחודש שעבר פגשנו את מרטין גאוס הנשיא והמנכ״ל שנחשב לסיפור הצלחה מדהים בשל הצלחתו עם החברה הבלטית לראיון מיוחד בו סיפר לנו על כל המהלכים האחרונים של החברה ותלה בין היתר את סוד ההצלחה בצי המטוסים הייחודי של החברה מהצעירים בעולם.

airBaltic מפעילה יותר מ-130 קווים מריגה, טאלין, וילנה, טמפרה, ובעונת הקיץ גם גראן קנריה, ומציעה קישורים למגוון רחב של יעדים באירופה, המזרח התיכון, צפון אפריקה ואזור הקווקז.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר בלטיקאיירבוס A220airBaltic

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: