אא

יותר מטוסים, יותר יעדים: Discover Airlines מתרחבת

חברת התעופה המתמקדת ביעדי נופש מבית קבוצת לופטהנזה מתעתדת להרחיב את צי המטוסים ל-33 עד אמצע 2027, בהם גם מטוסים רחבי גוף. גם מספר היעדים מתרחב בהתאמה לרבות ליוון ולבולגריה

צילום: Discover Airlines צילום: Discover Airlines

הדרישה לטיסות בעונת הנופש מתרחבת ואיתה גם ההיצע.

חברת הנופש מבית קבוצת לופטהנזה הגרמנית, Discover Airlines, מתכוונת להרחיב את צי המטוסים באופן משמעותי. במהלך שלוש השנים הקרובות, יצטרפו לצי שישה מטוסי איירבוס A330-300 רחבי גוף ולפחות שלושה מטוסי איירבוס A320 צרי גוף.

מטוסי האיירבוס A330 אמורים להיכנס לשירות עד אמצע שנת 2027, בעוד שאיירבוס A320 ייכנסו לשירות כבר בשנה הבאה, 2025. במהלך 2026, שלושה מטוסי איירבוס A330-200 אמורים לעזוב את צי חברת התעופה כך שבסך הכל יגדל הצי מ-27 מטוסים כיום ל-33 מטוסים ב-2027.

מחלקת העסקים ב-A330 תעבור שדרוג למושבים נוחים יותר וגישה למעברים מכל מושב. בכל מחלקות המטוס במטוסי החברה תותקן מערכת בידור חדשה עם מסכים גדולים ורזולוציה טובה יותר.

21 טיסות שבועיות לכרתים

בתוך כך, החברה מתעתדת גם להרחיב את מספר היעדים אליהם היא טסה ותפעיל 12 טיסות שבועיות ל-5 יעדים בצפון אירופה. בנוסף תגביר את פעילותה ביוון ובבולגריה.

מטוס החברה בכרתים (צילום: עמית קוטלר)מטוס החברה בכרתים (צילום: עמית קוטלר)

היעדים החדשים אליהם תטוס החברה ממינכן ליוון בעונה הבאה יהיו קפלוניה וקלמטה. (טיסה שבועית לכל יעד). כמו כן, יגדלו התדירויות של הטיסות להרקליון בכרתים בשש טיסות שבועיות מה שיעמיד את החיבור בין פרנקפורט ומינכן לבין הרקליון על לא פחות מ-21 טיסות שבועיות.

קו חדש נוסף בעונה הבאה ממינכן יהיה לבורגס שבבולגריה. החל מיולי ועד תחילת אוקטובר החברה תפעיל שתי טיסות שבועיות ליעד זה. בבולגריה, Discover Airlines כבר טסה לוורנה ממינכן, גם לשם יוגדלו התדירויות.

לדברי ברנד באואר, מנכ"ל Discover Airlines, "אנו נוקטים כעת בצעדים שיבססו עוד יותר את מעמדנו כחברת הפנאי של גרמניה ויחזקו את נוכחות השוק של קבוצת לופטהנזה בשוק הנופש".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לופטהנזהDISCOVER AIRLINES

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: