אא

סוף אוקטובר: לא אוגוסט, לא ספטמבר- העדכון חדש של דלתא אייר ליינס

לאחר שנציגות החברה בישראל הודיעה אמש (ג') לסוכנים כי תשהה טיסותיה עד 30 בספטמבר ולאחר מכן ממשרדי החברה בארה"ב ההודעה הוכחשה, עתה מודיעה ענקית התעופה האמריקאית באופן רשמי כי לא תחדש טיסותיה לפני סוף חודש אוקטובר

דלתא. צילום: SHUTTERSTOCK דלתא. צילום: SHUTTERSTOCK

דלתא איירליינס מעדכנת כי כל טיסותיה לישראל מבוטלות עד ה-31 באוקטובר.

לאחר שאמש (ג') שלחה נציגות החברה בישראל הודעה לסוכני הנסיעות כי הטיסות בקו ניו יורק-תל אביב מבוטלות עד סוף ספטמבר, ולאחר מכן ההודעה הוכחשה ובפניית פספורטניוז לחברת התעופה עצמה, עלה כי אין כל כוונה להאריך את מועד החזרה לישראל עד סוף ספטמבר, הערב (ד') פרסמה החברה הודעה רשמית כי לא תשוב לישראל לפני 31 באוקטובר.

נדגיש כי למעשה הנציגות בישראל הודיעה אמש לסוכנים על דחיית החזרה של דלתא לארץ עד 30 בספטמבר, בעוד שהחברה בארצות הברית התנהלה כאילו הטיסות מבוטלות רק עד סוף אוגוסט.

הערב בהודעה הרשמית של חברת התעופה נמסר כי: "טיסות דלתא בין ניו יורק לתל אביב יבוטלו עד 31 באוקטובר עקב הסכסוך המתמשך באזור. מכירות הטיסות הללו הופסקו. לקוחות שהושפעו משינוי לוח הזמנים יקבלו הודעות באמצעות אפליקציית Fly Delta ופרטי התקשרות הרשומים בהזמנתם.״

עוד מוסיפים בחברה כי: ״מושבים בחברות התעופה השותפות של דלתא: אייר פראנס ואל על ניתנים להזמנה באתר delta.com ובאמצעות מרכז ההזמנות של דלתא בכפוף לזמינות."

עוד נמסר כי: "דלתא עוקבת באופן רציף אחר המצב הביטחוני המתפתח ומחליטה לגבי הפעילות בהתבסס על הנחיות אבטחה ודוחות מודיעין ותעביר עדכונים לפי הצורך. כמו תמיד, בטיחות הלקוחות והצוות נשארת מעל הכל. יתכנו שינויים והתאמות נוספים בלוח הטיסות של דלתא על בסיס מתגלגל."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתאדלתא אייר ליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: