שביתה בחברת SAS: "פועלים במרץ על מנת שכמה שיותר טיסות יפעלו כמתוכנן"
שני איגודי עובדים של החברה בנורבגיה, NKF ו-SNK, שובתים מאז יום שישי האחרון ה-23 באוגוסט בבוקר. החברה מעדכנת הערב, כי נוסעים שהשביתה תשפיע על טיסתם יקבלו עדכון במייל או ב-SMS וממליצים לנוסעים לבדוק את סטטוס הטיסה שלהם באינטרנט
כל אחד והצרות שלו: שביתה בחברה התעופה הסקנדינבית SAS) - Scandinavian Airlines).
שני איגודי צוות הקבינה של חברת התעופה בנורבגיה, NKF ו-SNK, החליטו לשבות החל מיום שישי האחרון ה-23 בחודש בבוקר.
בחברה ציינו בהודעה מיוחדת כי העדיפות העליונה היא למזער את ההפרעות בפעילות הסדירה ולקיים את הטיסות.
״מספר טיסות מצומצם יושפע מהשביתה, ואנו פועלים במרץ על מנת שכמה שיותר טיסות יפעלו כמתוכנן. הנוסעים המושפעים יקבלו הודעה ישירה״, מציינים בחברה ומוסיפים: ״אנו ממליצים לכל הנוסעים לבדוק את סטטוס הטיסה שלהם באתר האינטרנט שלנו לפני היציאה לשדה התעופה ומתנצלים על אי הנוחות שהדבר עלול לגרום ופועלים במרץ כדי לפתור את הבעיה במהירות האפשרית.״
היום (ראשון) עדכנה החברה פעם נוספת כי רק מספר קטן של טיסות עשויות להיפגע.
בהודעה אחר שפרסמה החברה היא מציינת כי המו״מ עם איגודי העובדים נכשל. ״למרבה הצער לא הגיעה להסכמה עם שני איגודי צוות הקבינה בנורבגיה, NKF ו-SNK, והם בחרו לשבות החל מה-23 באוגוסט. SAS שואפת לחזור לגישור על מנת שנוכל להגיע לפתרון בהקדם האפשרי. המשא ומתן הוא חלק מחידוש הסכם קיבוצי (CBA) המתוכנן,״ מציינים בחברת התעופה הסקנדינבית.
הזמנה מחדש מרצון ללא תשלום
לנוסעים הנוסעים אל/מ/דרך ובתוך נורבגיה 26-29 באוגוסט 2024 יש אפשרות להזמין מחדש את הטיול שלהם מרצון ללא תשלום נוסף.
ניתן לבצע הזמנה מחדש לטיסה המופעלת על ידי SAS 2-26 בספטמבר 2024 לאותו יעד באותה מחלקת שירות כמו הכרטיס המקורי.
הצעה זו אינה תקפה להזמנות מחדש לחברות תעופה אחרות.
כרטיסי טיסה שנקנו דרך סוכן נסיעות או מארגנים, יש לפנות אליהם ישירות.
קניתם את הכרטיס באתר SAS, אפליקציית SAS או דרך שירות הלקוחות של SAS.
הטיסה עדיין לא בוטלה
תאריך ההמראה של הטיסה שלך הוא 26-29 באוגוסט 2024
הכרטיס שלך נקנה והונפק ב-/לפני 25 באוגוסט 2024