אא

המערכות קרסו: סיוט בנמל התעופה של סיאטל

שתי יממות של שיתוק טכני באחד מנמלי התעופה העמוסים בארצות הברית: מערכות המחשב המרכזיות של נמל התעופה בסיאטל נפלו, מערכות חשמל רבות טרם חזרו לפעולה גם אחרי יותר מ-48 שעות. דיווחים על חשד למתקפת סייבר

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

נמל התעופה של סיאטל, אחד העמוסים בארצות הברית, משותק טכנולוגית. כבר יותר מ-48 שעות עברו מאז הדיווחים הראשונים על הפסקות חשמל רבות שפגעו במערכות החיוניות של נמל התעופה לרבות מערכות שיקוף הכבודה והצ'ק אין לטיסות.

במהלך שתי היממות האחרונות מעדכנים כל העת בנמל התעופה את הנוסעים על מה שנראה כחוסר אונים מול מצבור התקלות שגורם לעיכובים רבים בטיסות, ובידוק ידני של הנוסעים הכולל רישום בכתב יד של יעדי המזוודות.

בנוסף למערכות החיוניות, גם מערכות האינטרנט התומכות האחרות בנמל התעופה משותקות, ביניהן אפליקציית נמל התעופה שלא ניתן להוריד אותה, אתר נמל התעופה הרשמי שעדיין לא חזר לעפילות, לוחות המודיעין בנמל התעופה ועוד.

בנמל התעופה מפנים את הנוסעים הרבים להתעדכן באמצעות אתרי חברות התעופה עמן הם טסים וברשתות החברתיות של נמל התעופה עצמו לרבות X (טוויטר) שם מתקבלים העדכונים.

בנמל התעופה הוקמו דוכנים מיוחדים של אנשי צוות המכווינים ומסייעים לנוסעים. לוחות ההמראה האינטרנטיים החיצוניים לאתר הרשמי מראים כי מספר העיכובים בנמל התעופה הולך ומצטמצם, אך עדיין אין צפי לחזרת פעילות המערכות לשגרה.

גורמים רשמיים מטעם נמל התעופה נמנעים להתייחס לאפשרות כי מדובר במתקפת סייבר מכוונת, ולמרות זאת בכלי התקשורת בארצות הברית לא שוללים כי זו הסיבה לשיתוק מערכות נמל התעופה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סיאטל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: