אא

השביתה ב-SAS הסתיימה: החברה הגיעה להסכם עם איגודי הדיילים הנורבגיים

SAS הגיעה הבוקר להסכמים קיבוציים חדשים עם איגודי הדיילים, כשמטרתה העיקרית של החברה להשלים את תוכנית ההתארגנות המחודשת של החברה, שזכתה להשקעה מקיפה של 1.2 מיליארד דולר של ממשלת דנמרק, קרן הון וקבוצת אייר פראנס-KLM

SAS AIRLINES. צילום: Shutterstock SAS AIRLINES. צילום: Shutterstock

SAS ואיגודי התא הנורבגיים סיימו הליך גישור והגיעו להסכמה. במהלך השביתה בת 4 הימים, הושפעו מספר מוגבל של טיסות בעיקר בנורבגיה. עד מחר מצפה SAS שתוכנית הטיסות שלה תחזור לפעילותה הרגילה.

"אני שמח מאוד לדווח שעכשיו הגענו להסכמה. לבסוף, נוכל לחדש את הפעילות הרגילה ולהטיס את הלקוחות שלנו ליעדים הרצויים להם ולהמשיך בעבודה החשובה שלנו קדימה", אמר Kjetil Håbjørg, מנהל שירותי התעופה הראשי ב-SAS, והוסיף: "אנו מתנצלים בכנות בפני הלקוחות שלנו שהושפעו מהשביתה הזו".

"ההסכם של היום אומר שאנחנו יכולים כעת לשים את מלוא הפוקוס שלנו על סיום ההתארגנות המחודשת של SAS ולקבוע את המסלול לבנות ולהצמיח חברת תעופה רווחית שיכולה להציע חווית נסיעות ורשת ברמה עולמית ללקוחותינו", אומר Håbjørg.

כידוע, תוכנית ההתארגנות המחודשת של SAS במסגרת הליכי צ'פטר 11 בארה"ב, SAS FORWARD, זכתה לאישור, כשמטרת החברה הייתה להגיע להסכמות עם הנושים המרכזיים, לבנות מחדש את ההתחייבויות של החברה, להגדיר מחדש את צי המטוסים שלה ולצאת לדרך חדשה עם הזרמת הון משמעותית.

במהלך התהליך SAS הצליחה להגיע להסכמי חכירה מעודכנים עם 15 חברות ליסינג, המחכירים לה 59 מטוסים. SAS גם סיימה בהצלחה תהליך מימון של עסקה, בשותפות של קרן הון Castlelake, שתשקיע יותר מ-500 מיליון דולר ותחזיק 32% במניות החברה, קבוצת אייר פראנס – KLM, שתשקיע 145 מיליון דולר ותחזיק כ-20% במניות החברה, וממשלת דנמרק, שתחזיק ב-26% ממניות SAS. ההשקעה ב-SAS בהיקף של 1.2 מיליארד דולר כוללת 475 מיליון דולר בהון חדש ו-725 מיליון דולר באגרות חוב להמרה.

SAS הודיעה כי החברה מצפה שהפעילות תשוחזר במהלך היום, והנוסעים מתבקשים לבדוק את המידע העדכני ביותר לגבי טיסותיהם באתר sas.no.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SASאייר פראנס KLM

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: