אא

נותרו ימים בודדים למבצע: 142 שקל ואתם באתונה - עד 50% הנחה על טיסות Aegean

חברת התעופה היוונית יוצאת במבצע על טיסות מאמצע ספטמבר, במסגרתו תינתן הנחה משמעותית על הטיסות בין ספטמבר 2024 למרץ 2025. כל הפרטים, המחירים והאותיות הקטנות

אתונה (צילום: SHUTTERSTOCK) אתונה (צילום: SHUTTERSTOCK)

רגע לפני סוף אוגוסט, חברת התעופה היוונית Aegean שחזרה לטוס השבוע לישראל אחרי הפסקה נוספת קצרה, יוצאת במבצע הנחות משמעותי של עד 50% על מחירי הטיסות לכלל היעדים הבינלאומיים של החברה ובכללם טיסות מישראל ולישראל. ככל שיוזמן כרטיס יקר יותר, כך אומרים בחברה - אחוזי ההנחה גבוהים יותר.

המבצע בתוקף על טיסות במחלקת התיירים בתאריכים נבחרים מ-16 בספטמבר 2024 ועד 31 במרץ 2025, ולהזמנות שיתבצעו עד 3 בספטמבר 2024 בלבד. בחברה מציינים כי ניתן לבצע שינויים בכרטיסים בהתאם לקטגוריית הכרטיס שהוזמן.

צילום: Aegeanצילום: Aegean

בחברה, המיוצגת בישראל על ידי אופן סקיי, מבטיחים כאמור עד 50% הנחה על הטיסות ואין צורך בקוד קופון או בהזמנה מיוחדת. תאריכים בהם קיימים מחירי המבצע מסומנים במילה Promo בעמוד בחירת התאריכים ו-Offer בעת ההזמנה.

על פי המחירים המופיעים באתר, מחיר הטיסה ההתחלתי בקו בחודש ספטמבר עומד על 97 אירו לטיסה מתל אביב לאתונה ועל 68 אירו בטיסה מאתונה לתל אביב או בסך הכל 165 אירו שהם 672 שקלים. בחודש החגים, חודש אוקטובר, מחירי הטיסות גבוהים מאוד ומגיעים גם ל-300 אירו לכיוון.

רוצים גם אתם להזמין טיסות מוזלות ליוון בספטמבר? כנסו לעמוד טיסות מוזלות בקישור זה

ההנחות הגדולות: לקראת סוף השנה

אבל אם ממשיכים ובודקים אחרי החגים, מגלים כי במספר תאריכים בחודש נובמבר (9.11 ו-12.11 למשל) תוכלו לטוס מתל אביב לאתונה ב-35 אירו שהם 142 שקלים.

טיסות החזור בחודש נובמבר יעלו לכם החל מ-43 אירו שהם 175 שקלים לכיוון או בסך הכל 78 אירו שהם קצת יותר מ-317 שקלים לטיסת הלוך ושוב לאתונה בעונת החורף.

מדובר במחירים לא שגרתיים עבור חברת התעופה היוונית שאיננה חברת לואו-קוסט המציבים תחרות גדולה מול חברות הלואוקוסט הפועלות בקו.

רוצים גם אתם להזמין טיסות מוזלות ליוון בנובמבר? כנסו לעמוד טיסות מוזלות בקישור זה.

*המחירים תקפים לרגע הפרסום וזמינות המושבים עלולה להשתנות בכל עת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אג'יאן איירליינסמבצעAEGEANאתונה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: