אא

נרתמת למען הישראלים: אייר פראנס תפעיל בימים הקרובים טיסות לת״א עם מטוס הבואינג 777-300

לאור הביקוש, חברת התעופה הצרפתית החליטה להגדיל את קיבולת המטוס בקו לישראל. ״מחויבים ללקוחות שלנו ולשוק הישראלי״. המטוס יכיל 370 מושבים

צילום: אייר פראנס צילום: אייר פראנס

אייר פראנס נרתמת למען הישראלים.

לאור הביקוש והביטולים של החברות הזרות, חברת התעופה הצרפתית קיבלה החלטה להגדיל את קיבולות הקו בימים אלו לישראל.

חברת התעופה תפעיל את הטיסות בקו פריז - ת"א עם מטוס הענק, הבואינג 777-300 שבו 370 מושבים.

אלון נטע, מנהל המסחרי של אייר פראנס וקלמ בישראל: ״אנחנו מחויבים ללקוחות שלנו ולשוק הישראלי ולכן החברה עושה את מירב המאמצים להטיס את הנוסעים ליעדם במועד ככל הניתן״.

נזכיר כי קבוצת לופטהנזה הכוללת את לופטהנזה, SWISS, אוסטריאן איירליינס, בריסל איירליינס ו-Eurowings עצרה טיסותיה לישראל לפחות עד 2 בספטמבר.

כמו כן, בריטיש איירווייז שהמשיכה לטוס כל החודש האחרון למרות המצב הביטחוני, לאחר מתקפת המנע, כשהיתה בדרכה לישראל, שבה על עקבותיה ועצרה אף היא טיסותיה ולמרות שהיתה צפויה לחזור לישראל אמש (28 באוגוסט), היא ככל הנראה תחדש את טיסותיה רק מחר, 29 באוגוסט, אם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון.

לצידן חברות תעופה רבות נוספות ביטלו טיסותיהן לישראל ולא יחזרו בימים הקרובים כמו חברות התעופה האמריקאיות, שכפי שפרסמנו חבר הקונגרס הדמוקרטי ריצ'י טורס פנה אליהן במכתב זועם בו כתב: "יש למנוע אפליה נגד המדינה היהודית". טורס טוען כי לא יתכן שהן לא מפעילות טיסות לישראל בעוד רק אל על מפעילה טיסות ישירות לארה"ב וממנה.

עדכונים נוספים של כל חברות התעופה הזרות שטסות או לא טסות לישראל וכן עדכונים על תיגבור טיסות - בכתבה המיוחדת המתעדכנת בפספורטניוז.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: