אא

לא עוצרת: Emirates מכפילה את היצע יעדיה ומוסיפה כ-1,700 יעדים תוך שנה

באמצעות יצירת שותפויות חדשות והעמקת שיתופי פעולה קיימים, חברת התעופה האמירתית הגיעה לסך של כ-160 שותפויות שונות ומציעה לנוסעיה מגוון רחב יותר של אפשרויות טיסה וחיבורים לרחבי העולם, כולל גם לטסים מישראל עם שותפתה flyDubai שהודיעה על השקת הטיסה היומית השביעית בקו דובאי-ת"א

Emirates A350-900. צילום: Emirates Emirates A350-900. צילום: Emirates

ענקית התעופה Emirates, הרחיבה בשנה האחרונה את מגוון היעדים שלה והכפילה את מספר הערים אליהן היא מציעה קישוריות מעבר ליעדי החברה.

הרחבת שיתופי הפעולה של החברה האמירתית, מאפשר לנוסעיה גישה לכמעט 1,700 ערים חדשות ברחבי העולם ומספק ליותר מ-61,000 נוסעים בממוצע בכל שבוע חיבורים קלים ומהירים יותר בין יעדי החברה ליעדי שותפיה.

רק בשנה האחרונה, Emirates חתמה על 16 שותפויות חדשות, בהן שותפויות קוד שייר עם חברות כמו Avianca ו-Batik Air Malaysia והסכמי אינטרליין עם חברות שונות ביניהן KAM Air, Sri Lankan Airlines, Condor, Flynas, Viva Aerobus, Sun Express, Maldivian, Siberia Airlines and Kenya Airways.

כל אלו הביאו את חברת התעופה להחזיק ב-31 שותפויות קוד שייר, 118 הסכמי אינטרליין, 13 שיתופי פעולה עם שירותי רכבת ומסוקים וסך של 162 שותפים ביותר מ-100 מדינות. כך החברה הרחיבה את רשת היעדים שלה ויכולה להציע חיבורים טובים יותר לנוסעים, בשילוב שירותים שונים כמו כרטיסי טיסה משולבים, העברת כבודה משופרת, הטבות לנוסעים מתמידים, גישה לטרקלינים ועוד.

כך, נוסעי Emirates נהנים מכרטיס טיסה אחד המשלב יעדים רבים באירופה בזכות שותפויות עם חברות רכבת כמו Trenitalia, Renfe, OBB ו-SJ, לצד שותפות עם BLADE, חברת תחבורה אווירית עירונית, המאפשרת טיסות מסוק בין ניס למונקו בכרטיס משולב.

"בשנה האחרונה הרחבנו את הנוכחות שלנו ברחבי העולם והגדלנו את התפוצה שלנו באמצעות שותפויות חדשות עם חברות תעופה, חברות רכבת ותחבורה אווירית, על מנת להציע לנוסעינו מגוון רחב יותר של יעדים, חיבורים וגישה חלקה ליעדים, כמו שלא היה מעולם", ציין Adnan Kazim, סגן נשיא וסמנכ"ל מסחרי של אמירייטס.

קאזים הוסיף: "חיבוריות ברמה עולמית משמרת כלכלה חזקה ועמידה, ושאיפות הצמיחה שלנו בתחומי השותפויות מתיישרות עם האסטרטגיה של דובאי להפוך את עירנו לנקודה המקושרת ביותר בעולם, מושכת עסקים, תיירות והשקעות מכל רחבי הגלובוס."

במשך השנים, השותפויות של אמירייטס אפשרו לחברה להקים רשתות חזקות המחברות את הלקוחות ליעדים ייחודיים מנמל התעופה בדובאי. השותפות המרכזית עם flydubai היא דוגמה מצוינת לשיתוף פעולה משמעותי, המוביל לנסיעות נוחות יותר ולספק לנוסעים למעלה מ-230 יעדים ביותר מ-100 מדינות.

נזכיר כי אמירייטס לא מפעילה טיסות לישראל מאז פרוץ המלחמה, עם זאת שותפתה flyDubai הודיעה אמש, כפי שפרסמנו, שתרחיב עוד יותר את פעילותה לישראל ותפעיל 7 טיסות יומיות בקו דובאי-ת"א. אלה יתחברו לרשת הרחבה של אמירייטס לכל העולם. שתי החברות מיוצגות בישראל ע"י אופן סקיי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: