אא

המיזוג המלא בין Air India ל-Vistara יוצא לדרך

קבוצת Tata, בעלת הבית של שתי חברות התעופה ההודיות, מממשת את תוכניתה ומשלבת את חברת 'ויסטרה' בפעילות של אייר אינדיה, ובאופן מעשי המיזוג מתחיל ב-3 בספטמבר

 אייר אינדיה. צילום: 123rf אייר אינדיה. צילום: 123rf

בתחילת 2022 תאגיד Tata ההודי, שנוסף לבעלותו על חברת 'ויסטרה', יחד עם סינגפור איירליינס, רכש את אייר אינדיה והחליט לפעול למזג את שתי חברות התעופה.

חברת Vistara היא מיזם משותף מזה שנים בין קבוצת Tata וסינגפור איירליינס, וחברת התעופה הסינגפורית מחזיקה ב-49% ממניות Vistara.

תהליך המיזוג בין אייר אינדיה ו'ויסטרה' נועד ליצור חברת תעופה גדולה יותר בשירות מלא, כשגם סינגפור איירליינס משתתפת בתהליך ותזכה לנתח של 25.1% בחברה המאוחדת. סינגפור איירליינס התחייבה למיזוג והיא משקיעה 250 מיליון דולר במסגרת העסקה. היא ו-Tata גם הסכימו להשתתף בהשקעות הון נוספות במידת הצורך כדי לממן את הצמיחה והפעילות של אייר אינדיה המוגדלת בשנים הקרובות.

עם המיזוג אייר אינדיה תהפוך לחברה השנייה בגודלה ובעוצמתה במדינה, הן בפעילות מקומית והן בפעילות בינלאומית, והיא תתקרב לחברת הלואו-קוסט IndiGo, חברת התעופה הגדולה בהודו.

אייר אינדיה ו'ויסטרה' פרסמו הודעות מקדימות לקראת המיזוג המלא ביניהן.

החל ב-3 בספטמבר לא ניתן יהיה להזמין טיסות בחברת Vistara לאחר 11 בנובמבר. דהיינו, החל ב-12 בנובמבר יושלם המיזוג וכל הטיסות תתבצענה ע"י אייר אינדיה המורחבת.

Vistara מודיעה על כך במפורש לנוסעיה: "החל מ-03 בספטמבר 2024 לקוחות לא יוכלו לבצע הזמנות לנסיעות לאחר 11נובמבר 2024, כלומר 12 נובמבר 2024 ואילך ב-Vistara. לנסיעות לאחר 11 בנובמבר 2024, ניתן להזמין דרך אתר האינטרנט של Air India www.airindia.com או דרך האפליקציה לנייד של Air India.

אם יש לך הזמנה קיימת עם Vistara אבל הנסיעה שלך היא לאחר 11נובמבר 2024, הטיסה שלך תופעל על ידי Air India".

אייר אינדיה מברכת על המיזוג: "שני מותגים אייקוניים, חזון אחד משותף. אייר אינדיה וויסטרה מתאחדות כדי ליצור משהו מיוחד באמת. אנו שמחים להצטרפות שלכם אלינו למסע הזה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: TATAאייר אינדיהvistaraסינגפור איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: