אא

אחרי פחות משעתיים של שביתה: חודשו ההמראות מנתב"ג

בניגוד לטענות כי השביתה עלולה להימשך גם מעבר לשעה 10:00, בדיוק בשעה זו חזרו להמריא טיסות של כלל החברות הישראליות והזרות הפועלות. בנמל התעופה נרשמים עדיין עומסים ועיכובים לא מעטים

נתב"ג שביתה נתב"ג שביתה

השביתה בנתב"ג הסתיימה בשעה 10:00. בניגוד לספקולציות שונות בדבר המשך השביתה עד הערב, הטיסות המריאו - בין היתר טיסות אל על לבוסטון ולפורט לודרדייל, טיסות ישראייר לקורפו ולחאניה, טיסת חברת מרתון ליוון ועוד.

למרות חידוש הטיסות, גורמים המעורים בפרטים עדיין מתעקשים כי עצירתן עוד עלולה להתרחש בהמשך היום. אפשרות נוספת שנשקלת היא השבתת נתב"ג למספר שעות גם מחר, יום שלישי 3.9.24.

צילום: ההסתדרותצילום: ההסתדרות

ברשות שדות התעופה פרסמו בשעה 08:00 בדיוק - עם פתיחת השביתה, את ההודעה היומית לפיה "נתב"ג פועל כרגיל להמראות ולנחיתות" בניגוד להודעת ההסתדרות ובמקביל לעצירת פעילות הסבלים בפריקת וטעינת מזוודות, מה שיצר עומס גדול.

יצוין עוד כי טיסות רבות מתעכבות עדיין והתאחרו, בין היתר טיסת ישראייר לברלין שתצא באיחור משמעותי של מספר שעות בשל צוואר בקבוק שנגרם עקב השביתה.

כזכור, בעקבות הצהרת יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, השביתה במשק החלה היום ב-06:00 בבוקר, ובנתב"ג ב-08:00 בבוקר. יו"ר איגוד עובדי התחבורה והנמלים בהסתדרות, עו"ד אייל ידין, ציין כי טיסות מוחרגות בלבד יורשו להמריא. בעקבות השביתה ביצעו חברות התעופה הישראליות התאמות בלוח הטיסות.

פספורטניוז ממשיכים לעדכן כל העת בזמן אמת על המתרחש בנתב"ג.

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: שביתהנתבגנמל תעופה בן גוריון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: