אא

מחר: שביתה כללית במשק. יו״ר ההסתדרות: ״רק התערבות שלנו אולי תזעזע את מי שצריך״

מחר (שני) שביתה כללית במשק שצפויה לכלול גם את נתב״ג להמראות החל מהשעה 08:00. ארנון בר דוד: ״החלטתי שצריך להפסיק את ההפקרה של החטופים, של העקורים, של הכלכלה שמתרסקת. חייבים להפסיק את השיסוי, אנחנו מחנה אחד, חייבים להחזיר את מדינת ישראל לשגרה הגיונית״. מרש"ת נמסר כי: "נתב"ג יהיה פתוח לטיסות ונחיתות"

ארנון בר דוד יושב ראש ההסתדרות. צילום: באדיבות ההסתדרות ארנון בר דוד יושב ראש ההסתדרות. צילום: באדיבות ההסתדרות

החל ממחר בשש בבוקר שביתה מלאה במשק.

יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, הודיע על השבתת המשק החל ממחר (ב׳).

בהצהרה מיוחדת לתקשורת של בר דוד שעומדים מאחוריו חלק ממשפחות החטופים: ״רק התערבות שלנו אולי תזעזע את מי שצריך. ציין בר דוד בהצהרה מיוחדת שכינס והוסיף: ״העסקה איננה מתקדמת בשל שיקולים פוליטיים. החלטתי שצריך להפסיק את ההפקרה של החטופים של העקורים, של הכלכלה שמתרסקת. להפסיק את השיסוי, אנחנו מחנה אחד, חייבים להחזיר את מדינת ישראל לשגרה הגיונית״, אמר יו״ר ההסתדרות.

בר דוד הוסיף ואמר: ״אנחנו מקבלים שקים של גופות במקום עסקה. הגעתי למסקנה שרק התערבות שלנו יכולה לזעזע כאן את מי שצריך לזעזע. ולכן החלטתי שהחל ממחר ב-6:00 המשק הישראלי כולו יושבת. אני קורא לעם ישראל לצאת לרחובות, לצאת ממקומות העבודה ולהצטרף לשביתה. מחר אנחנו חייבים לזעוק את זעקת הארץ האהובה שלנו, את זעקת החטופים, העקורים, ההרוגים שלנו. חייבים להחזיר את מדינת ישראל לשגרה.״

יו"ר איגוד עובדי התחבורה והנמלים בהסתדרות, עו"ד אייל ידין, הבהיר כי גם נתב״ג יושבת החל מהשעה 8:00 וכי ההשבתה חלה על כל ההמראות, בעוד הנחיתות יימשכו כסדרן.

כזכור, בחודש ינואר האחרון, ההסתדרות השביתה את המשק ל-100 דקות כאות הזדהות עם החטופים, בסימן 100 ימים בשבי בעזה וכתמיכה בבני משפחותיהם.

נזכיר גם כי במרץ 2023, כינס בר דוד מסיבת עיתונאים מיוחדת ובה הכריז על שביתה כללית במשק במחאה על הרפורמה המשפטית. במסיבת העיתונאים דיבר גם פנחס עידן, שהורה בשידור חי במסיבת העיתונאים על עצירה לאלתר של כל ההמראות מנתב"ג: "מרגע זה אין יותר המראות בנתב"ג. הנחיתות ממשיכות כרגיל".

מרשות שדות התעופה נמסר כי: "נתב"ג יהיה פתוח לטיסות ונחיתות ביום ב', 2 בסטפטמבר. ככל אנו ממליצים לנוסעים להתעדכן בלוח הטיסות ומול חברות התעופה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: הסתדרות העובדים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: