אא

בקרוב גם לת״א? וירג'ין אטלנטיק משיקה 3 קווים חדשים ומסקרנים בקיץ 2025

לראשונה תפעיל החברה שצפויה לחדש את טיסותיה לישראל ב-26 בספטמבר קו לערב הסעודית, וכמו כן תחדש את הקווים, שלא פעלו בשנים האחרונות, לאקרה בירת גאנה ולטורונטו בקנדה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

חברת וירג'ין אטלנטיק הכריזה על טיסות ל-3 יעדים: קו חדש לריאד בערב הסעודית, וכמו כן תחדש את הקווים לאקרה בירת גאנה ולטורונטו בקנדה בלוח טיסות הקיץ 2025.

לראשונה חברת התעופה תשיק קו יומי לנמל התעופה הבינלאומי המלך חאליד בריאד, ערב הסעודית.

ערב הסעודית היא הכלכלה ה-20 בגודלה בעולם, הגדולה ביותר במזרח התיכון עם אוכלוסייה של 37 מיליון. לשוק צפויה להיות נקודת מכירה סעודית בעיקרה, שתראה לקוחות מבקרים בבריטניה, וכן מתחברים בצורה חלקה ל-12 יעדים ברחבי צפון אמריקה, ברשתות וירג'ין אטלנטיק ודלתא, כולל אטלנטה, ניו יורק, לוס אנג'לס, מיאמי, סיאטל, בוסטון ודטרויט.

הטיסות לריאד יפעלו מדי יום ב-A330neo המתקדם של חברת התעופה, המטוס החדש ביותר בצי של וירג'ין אטלנטיק, כשהטיסה הראשונה תצא מלונדון הית'רו ב-30 במרץ 2025.

וירג'ין אטלנטיק תחזור לגאנה לראשונה מאז 2013, עם טיסות יומיות לנמל התעופה הבינלאומי קוטוקה בבירת המדינה, אקרה, ממאי 2025. חברת התעופה תספק תחרות נחוצה בקו, שכרגע אין בו מבחר של קווים בין שתי המדינות.

השירות היומי יופעל ב-1 במאי 2025 במטוס בואינג 787 דרימליינר המתהדר בתאי הנוסעים: Upper Class, Premium ו-Economy Delight, Classic ו-Light של חברת התעופה.

וירג'ין אטלנטיק הכריזה לאחרונה על התרחבות בצפון אמריקה עם חזרתה לקנדה.

הקו הראשון של חברת התעופה לקנדה מאז יותר מעשור יתחיל לפעול ב-30 במרץ 2025, עם טיסות ישירות בין לונדון הית'רו לנמל התעופה הבינלאומי טורונטו פירסון, המסמנות את התרחבותה של חברת התעופה בצפון אמריקה ואל המרכז הפיננסי של קנדה. השירות החדש יפעל בשילוב של מטוסים כולל ה-A330neo. קו טורונטו מופעל כחלק מהמיזם המשותף של החברה עם אייר פראנס, דלתא ו-KLM, ובשיתוף חברת התעופה הקנדית Westjet.

Juha Jarvinen, מנהל מסחרי ראשי של Virgin Atlantic, אמר: "ריאד ואקרה מצטרפות לטורונטו בתור קווים חדשים בקיץ בשנת 2025 ואנו רואים הזדמנויות ענק לחבר חברים, קרובי משפחה ועסקים עם השירותים החדשים שלנו... אנו מצפים להשיק את המסלולים החדשים הללו בשנת 2025, להציג את המותג האייקוני והכולל Virgin Atlantic, החוויה עטורת הפרסים והאנשים המדהימים שלנו ללקוחות חדשים בממלכת ערב הסעודית, גאנה וטורונטו."

נזכיר כי החברה הודיעה כי תחזור לת"א לאחר כמעט שנה של הפסקה בשל המלחמה כבר השבוע, אך לאור המצב הביטחוני דחתה שוב את חזרתה ואם לא יהיה שינוי של הרגע האחרון היא צפויה לחדש את טיסותיה מישראל ב-26 בספטמבר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: וירג'ין אטלנטיקטורונטוריאד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: