אא

שוב: וירג'ין אטלנטיק משהה את חזרתה לישראל

על פי מערכת ההזמנות באתר חברת התעופה הבריטית, שהודיעה על השקת הטיסה הראשונה מישראל ב-6 בספטמבר לאחר הפסקה מאז פרוץ המלחמה, המועד החדש של הטיסה מת"א הוא 26 בספטמבר

וירג׳ין אטלנטיק: צילום: Shutterstock וירג׳ין אטלנטיק: צילום: Shutterstock

וירג'ין אטלנטיק לא תחדש את טיסותיה לישראל בתחילת ספטמבר כמתוכנן.

חברת התעופה הבריטית, שהיתה אמורה להשיק את הטיסה הראשונה מת"א לאחר הפסקה של כמעט שנה מאז פרוץ המלחמה באוקטובר האחרון, לא תחדש את טיסותיה ב-6 בספטמבר ולפי מערכת ההזמנות באתר החברה, ככל הנראה תמריא לראשונה מת"א ב-26 בספטמבר, זאת אם לא יהיה עיכוב נוסף.

נזכיר כי לפני כחודשיים וירג'ין אטלנטיק חתמה על הסכם קוד שייר עם אל על, ויחדיו היו החברות אמורות להפעיל 4 טיסות יומיות ללונדון. ההסכם כולל טיסות בקוד משותף והטבות הדדיות לחברי מועדוני הנאמנות של שתי החברות.

הסכם שיתוף הפעולה בין חברת התעופה הבריטית, החברה בברית התעופה העולמית "Sky Team", ובין אל על נחתם במסגרת כנס IATA AGM, שם גם נערך ראיון בלעדי של פספורטניוז עם מנכ"ל וירג'ין אטלנטיק, שי וייס, שהיה מאושר מההודעה כי יחדש את הטיסות לישראל בתחילת ספטמבר, אך כאמור הטיסות נדחו. "מאוד שמחים לקחת נוסעים מלונדון ליעדים בצפון אמריקה, היינו רוצים לחזור לישראל מוקדם יותר, אבל ספטמבר זה מועד טוב". כך אמר מנכ"ל החברה.

עוד נזכיר כי לאחרונה לקראת חזרת החברה לישראל, ערכנו ראיון נוסף ומיוחד עם שי וייס לפני כחודש, במהלך ביקורו בישראל, בו סיפר על התרחבות החברה ועל חגיגות ה-40 שנה של וירג'ין השנה. ״יש לנו את המטוסים הכי טובים, אבל הכי חשוב זה האנשים שלנו, והם מאוד נרגשים מהחזרה לישראל״. אמר שי וייס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: שי וייסוירג'ין אטלנטיק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: