אא

עוד הסכם פורץ דרך לאל על: חתמה על קוד שייר עם וירג׳ין אטלנטיק

במסגרת ההסכם שנחתם בדובאי בכנס יאט״א, יוכלו לקוחות שתי החברות לטוס ללונדון בטיסות אל על ושל וירג'ין בקוד משותף: קוד אל על (LY) יתווסף לטיסות של וירג'ין בקו, והקוד של וירג'ין אטלנטיק (VS) יתווסף לטיסות שמופעלות על ידי אל על. גם חברי המועדונים של החברות ייהנו מהטבות הדדיות

צילום: דוברות אל על צילום: דוברות אל על

הסכם קוד שייר חדש נוסף ומשמעותי לאל על.

חברת התעופה חתמה על הסכם Code Share והסכם שיתוף מועדונים עם חברת התעופה הבריטית וירג'ין אטלנטיק.

ההסכמים כוללים טיסות בקוד משותף והטבות הדדיות לחברי מועדוני הנאמנות של שתי החברות.

הסכם שיתוף הפעולה עם חברת התעופה הבריטית וירג'ין אטלנטיק (Virgin Atlantic), החברה בברית התעופה העולמית "Sky Team", נחתם במסגרת כנס IATA AGM שמתקיים השבוע בדובאי בהשתתפות כ-1500 מבכירי ענף התעופה בעולם.

על הסכמי שיתוף הפעולה חתמו מנכ"לית אל על, דינה בן טל גננסיה ומנכ"ל
וירג'ין אטלנטיק העולמית, שי וייס.

במסגרת שיתוף הפעולה יוכלו לקוחות שתי החברות לטוס בקו תל אביב-לונדון בטיסות המבוצעות על ידי אל על ועל ידי וירג'ין אטלנטיק בקוד משותף – הקוד של אל על (LY) יתווסף לטיסות שתפעיל וירג'ין אטלנטיק בקו, והקוד של וירג'ין אטלנטיק (VS) יתווסף לטיסות שמופעלות על ידי חברת אל על בקו.

מעבר להרחבת הגמישות ושעות הטיסות בקו ת"א-לונדון, חברי המועדונים של שתי החברות ייהנו מהטבות הדדיות, כך שיוכלו לצבור ולממש נקודות של מועדון הנוסע המתמיד של אל על או של Flying Club של וירג'ין אטלנטיק בטיסות המופעלות ע"י שתי החברות, גם כאלה שאינן בקו ת"א-לונדון.

מכירת הכרטיסים לטיסות במסגרת שיתוף הפעולה בקו ת"א-לונדון תיפתח ב-10 ביוני לטיסות הממריאות מ-19 ביוני 2024, ותהיה זמינה לרכישה באתר שתי החברות או באמצעות סוכני הנסיעות.
ההסכם עם וירג'ין אטלנטיק מצטרף לשיתופי פעולה נוספים אותם השיקה לאחרונה אל על, בינהם שיתוף הפעולה עם חברת דלתא אייר ליינס האמריקאית, הכולל טיסות בקוד משותף לרבות טיסות המשך למגוון יעדים ביבשת אמריקה והטבות הדדיות לחברי המועדון, שיתוף פעולה עם חברת SAS הסקנדינבית שמאפשר טיסות בקוד משותף ליעדי המשך, וכן שיתוף פעולה עם חברת אייר פראנס הצרפתית המאפשר טיסות בקוד משותף בקו ת"א-פריז.

שלומי זפרני, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על: "במסגרת יישום התוכנית
האסטרטגית של החברה אנו ממשיכים לפעול להרחבת היצע היעדים, תגבור לוח הטיסות ולהעצמת הערך ללקוחות מועדון הנוסע המתמיד. שיתוף הפעולה עליו חתמנו היום עם וירג'ין אטלנטיק מהווה צעד משמעותי נוסף ביישום התוכנית האסטרטגית של החברה, ומאפשר הרחבת היצע הטיסות באחד הקווים המבוקשים ביותר עבור לקוחות אל על – ת"א-לונדון. עם השקת ההסכם ייהנו לקוחות מועדון הנוסע המתמיד מצבירת נקודות ומימושן על כל טיסות הרשת של וירג'ין אטלנטיק, גם טיסות שאינן בקו ת"א-לונדון. אל על ממשיכה לפעול להרחבת הסכמי שיתוף הפעולה עם חברות מובילות ברחבי העולם לצד הרחבת לוח הטיסות ליעדים המבוקשים."

דוברות אל עלדוברות אל על

עידו וכטלעידו וכטל

נזכיר כי וירג'ין אטלנטיק לא מפעילה כעת טיסות לת"א מאז פרוץ המלחמה ומתכננת לחדש טיסותיה בחודש ספטמבר הקרוב.

צילום: וירג'ין אטלנטיקצילום: וירג'ין אטלנטיק

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלוירג'ין אטלנטיק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: