כמה הייתם חוסכים אם ריינאייר היתה טסה כיום לישראל? כל המספרים
בזמן שחברת האולטרה-לואוקוסט מאריכה את השעיית הטיסות לישראל, היא מציעה לטסים מאירופה מחירים שכבר הספקנו לשכוח שקיימים כמו טיסה מפאפוס לרומא ב-16$ או מבודפשט לחאניה ב-18$. וכמה היינו חוסכים אם החברה היתה טסה לישראל? כל המספרים
פעם אחר פעם, נוסעי ריינאייר הישראלים מתאכזבים מהארכת עצירת פעילות החברה בישראל.
בתחילת המלחמה היה זה טרמינל 1 שהיה סגור, בהמשך האיומים השונים מאיראן ומלבנון שעצרו את הטיסות – כשהודעה האחרונה מתחילת אוגוסט, רק מתארכת ומתארכת כאשר גם היום הצטערנו לעדכן שהחברה לא תשוב לישראל לפחות עד אחרי החגים.
באותו זמן, חברת האולטרה לואו-קוסט מציעה מחירים נמוכים באופן קיצוני לטסים מאירופה אחרי יולי-אוגוסט, מחירים שכבר הספקנו לשכוח שפעם הוצעו גם לנוסעים הישראלים.
וגם: לא תאמינו כמה כסף היינו יכולים לחסוך אם החברה היתה טסה לישראל כעת. רוצים דוגמאות? אנחנו יודעים שלא ממש, אבל קבלו בכל זאת.
המחירים של אירופה
הטסים מברלין (ברנדנבורג) יוכלו לעשות את דרכם ב-22$ לכיוון אחד לפלמה דה מיורקה, 24$ לסלוניק או 27$ לאיביזה, קטניה או מלאגה.
הטסים מבודפשט יוכלו להגיע ב-16$ לזקינתוס, ב-18$ לחאניה, לסלוניקי או לסקיאתוס או ב-22$ לרודוס. אם תשלמו 28$ תוכלו להגיע מבודפשט לפאפוס.
גם הבריטים מרוויחים. הטסים מלונדון (לוטון) יכולים להגיע עם ריינאייר ב-15$ למלאגה, ב-17$ למלטה או לסביליה, או ב-22$ לפארו שבפורטוגל.
ומה עם חברינו הקפריסאים? הם יכולים להגיע מפאפוס עם ריינאייר לרומא ב-16.5$, לבודפשט או לנאפולי ב-22$, לבוקרשט ב-24$ ולבורדו ב-30$. בסך הכל מספר הקווים של ריינאייר מפאפוס לא יאומן ועומד נכון להיום עד סוף העונה על 23 יעדים, ביניהם גם ונציה, בורדו, וינה ריגה ורבים אחרים שכולם בפחות מ-50$ לכיוון.
אפשר להמשיך עוד ליעדים רבים אבל התמונה ברורה: ריינאייר ממשיכה לעצור את טיסותיה לישראל, אבל ממשיכה להציע מחירים נמוכים במיוחד לנוסעים מרחבי אירופה.
רוצים בכל זאת למצוא טיסות מוזלות? כנסו לכאן
ומה איתנו?
התסכול גדול עוד יותר כאשר מנסים לבדוק עד כמה היינו יכולים לחסוך אם חברת האולטרה-לואו-קוסט היתה מפעילה בימינו את טיסותיה לישראל וממנה.
רק הבוקר פרסמנו כאן בפספורטניוז השוואת מחירים לרגל חזרתה של קבוצת לופטהנזה לישראל. אם ריינאייר היתה במשחק, המחירים עמם היינו יכולים לטוס לרבים מיעדי הקבוצה היו נמוכים בהרבה. הנה כמה דוגמאות.
לרומא אנחנו יכולים לטוס החודש עם ITA שחוזרת לישראל, עם חברות התעופה הישראליות וגם עם WIZZ AIR, עדיין חברת לואו-קוסט שטסה לארץ. מחירי הטיסות הסדירות עומדים על 250$-600$ לטיסת הלוך ושוב ואילו מחיר הטיסה ב-WIZZ עומד על כ-160$. בריינאייר מצאנו טיסה החודש לרומא בכ-110$ הלוך ושוב, אך בשל ביטול הטיסות היא לא תתקיים.
לווינה הטיסות יקרות יותר. טיסות סדירות יעלו לכם בין 600$-400$ הלוך ושוב ובלואו-קוסט כ-150$. בריינאייר מצאנו טיסה ב-77$ שגם היא לא תתקיים בשל ביטול הטיסות.
אם ריינאייר יחזרו אלינו בנובמבר – נרוויח מאוד. טיסות לבריסל שיעלו בחודש נובמבר בין 200$ ל-300$ נוכל למצוא, אם החברה תטוס, ב-93$ הלוך ושוב.
אבל המרוויחים הגדולים (או המפסידים, תלוי בהתפתחויות) יהיו הנוסעים לוורשה. בנובמבר 2024 תשלמו בין 250$ ל-350$ על טיסה סדירה לוורשה או 160$ עם WIZZ AIR. אם ריינאייר יחזרו, המחיר עומד על 77$, שהוא מחיר הלוך ושוב שכבר מדבר במספרים של אירופה שבראש כתבה זו, שאנחנו כל כך מתגעגעים אליהם.