אא

לא חשדנים: 79% מהאמריקנים מסכימים לזיהוי פנים בנמלי תעופה

איגוד הנסיעות האמריקאי מפרסם תוצאות סקר שערך, לפיהן רוב מוחלט של תושבי ארצות הברית יסכימו לזיהוי נוסעים על פי תווי פנים בנמלי תעופה. באיגוד אומרים: "הנוסעים תומכים בשיפור הבטיחות". ומה הנוסעים אומרים? "זה יקצר את התורים"

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

שמונה מתוך עשרה תושבי ארצות הברית יסכימו למסור את תווי פניהם לרשות הבטיחות של נמלי התעופה, TSA. על פי תוצאות מחקר של U.S. Travel Association, איגוד הנסיעות של ארצות הברית בשיתוף IPSOS, קיימת קבלה מרחיקת לכת בקרב הנוסעים בארצות הברית של הטכנולוגיה החדשה.

על פי תוצאות המחקר, כ-79% מכלל העוברים בנמלי התעופה הסכימו למסירת תווי פניהם. בחלוקה מפלגתית שפורסמה, מדובר ב-80% מהדמוקרטים ו-76% מהרפובליקנים.

צילום: SHUTTERSTOCKצילום: SHUTTERSTOCK

למרות הניסיון לצייר את המצב כתמיכה של תושבי ארצות הברית בבידוק מתקדם, באיגוד הנסיעות האמריקאי מדגישים כי הנוסעים אמרו כי הם יסכימו לכך "אם הדבר יפחית את הזמן הממוצע שלוקח לעבור את האבטחה ב-5 עד 15 דקות", כלומר לבסוף שיקול הזמן והנוחות גובר על החשש מפרצות באבטחת מידע.

71% מהנשאלים השיבו כי השיטה החדשה מונעת סחר בבני אדם, רק 66% חשבו כי השיטה הופכת את נמלי התעופה לבטוחים יותר. 60% בלבד אמרו כי הם סומכים על הביטחון בנמלי התעופה (TSA).

"במספרים מדהימים, הנוסעים תומכים בשימוש בטכנולוגיה הביומטרית בנמלי התעופה כדי לחזק את האבטחה ולשפר את חווית הנסיעה... הנוסעים מאמצים את הטכנולוגיה של הדור הבא", אמר ג'וף פרימן, נשיא איגוד הנסיעות האמריקאי.

פרימן הוסיף כי בעשור הקרוב ייערכו אירועי ספורט עולמיים גדולים בארצות הברית, לרבות אולימפיאדת 2028 בלוס אנג'לס, מה שמצריך זירוז של יישום הטכנולוגיה בנמלי התעופה ברחבי ארצות הברית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סריקה ביומטריתזיהוי פניםTsaארצות הבריתנמלי תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: