אא

בגלל נוסע שהתפרע: הטיסה ליוון הונחתה במינכן, הנוסעים עוכבו יממה

סיפור יוצא דופן בטיסת איזיג'ט מלונדון לאי קוס ביוון: בעקבות התפרעות קשה של נוסע, הטיסה הונחתה במינכן. הנוסע הורד - אך המטוס לא המריא בשל מחסור בצוות פעיל והחופשה של כלל הנוסעים התעכבה ביממה. איזיג'ט לפספורטניוז: "זה היה לא בשליטתנו אבל סיפקנו לנוסעים לינה וארוחות"

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

ככה לא תכננו נוסעי טיסה EZY8235 להתחיל את החופשה שלהם באי היווני קוס. הטיסה שהמריאה ב-3 בספטמבר סמוך לשעה 15:00 מנמל התעופה גטוויק שבלונדון, הונחתה לאחר כשעתיים במינכן שבגרמניה בשל נוסע שהתפרע ועל פי חברת התעופה סיכן את בטיחות הטיסה.

בחברת התעופה לא סיפקו פרטים על התפרעות הנוסע, אך על פי פרסומים בכלי תקשורת שונים וסרטונים שהופצו ברשת מדובר באירוע קיצוני של נוסע שגרם נזק למטוס במהלך הטיסה. עוד נטען כי הנוסע ניסה לפרוץ לתא הטייס.

הנוסע המתפרע הורד מהטיסה והועבר לטיפול המשטרה המקומית, אך כאן רק החל הסיפור. בשל חישוב משך עבודת הצוותים שכלל את משך העצירה הבלתי מתוכננת במינכן, לא ניתן היה להמשיך ולהעסיק את צוות הטיסה, כך שלא היה מי שיטיס וישרת את הנוסעים לו היו ממריאים ממינכן לקוס ביום שלישי (3.9) - ולא היה בנמצא צוות אחר של איזיג'ט שיכול היה לטפל בנוסעים בדרכם ליוון.

על כן, החליטו בחברה להוריד את הנוסעים מהמטוס, למצוא להם סידורי לינה ולספק להם ארוחות, עד שיימצא צוות חלופי שיוכל להטיס אותם לקוס. על פי נתוני אתרי המעקב אחר טיסות, המטוס עצמו הוחזר ללונדון.

מטוס חלופי עם צוות "טרי" נמצא רק למחרת אחר הצוהריים, ורק אז (4.9) המשיכו כלל הנוסעים, פחות הנוסע המתפרע, אל יעד החופשה שלהם.

האי קוס. יממה בדרך (צילום: SHUTTERSTOCK)האי קוס. יממה בדרך (צילום: SHUTTERSTOCK)

באיזיג'ט אמרו לפספורטניוז כי "הבטיחות היא בראש סדר העדיפויות של איזיג'ט וצוות הטיסה שלנו מיומן להעריך ולפעול במהירות ובאופן מתאים בכל מצב כדי להבטיח שבטיחות הטיסה והנוסעים לא תיפגע בכל עת. אמנם אירועים כאלה הם נדירים, אבל אנו מתייחסים אליהם ברצינות רבה. אנחנו לא נסבול התנהגות פוגענית או מאיימת על הסיפון".

באשר לעיכוב ביממה אמרו באיזיג'ט לפספורטניוז כי "הטיסה התעכבה ללילה שלם בזמן שסידרנו צוות חלופי וסיפקנו ללקוחות אירוח וארוחות במלון לצד עדכונים על יציאת הטיסה אחר הצוהריים. למרות שהאירוע היה לא בשליטתנו, אנו מצטערים על אי הנוחות שנגרמה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איזי ג'טאלימות נוסעים בטיסהחברות תעופהמינכןקוסיוון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: