אא

הבעת אמון בזמן מלחמה: LOT מרחיבה את פעילותה בישראל

חברת התעופה הפולנית הודיעה על הרחבת הקו לוורשה ל-2 טיסות יומיות (ובהמשך ל-3) עם אפשרויות חיבור נוחות לטיסות המשך. בנוסף הקו בין תל אביב לקרקוב חוזר לפעילות

חברת תעופה פולין LOT לוט חברת תעופה פולין LOT לוט

הרחבת פעילות חברות התעופה הזרות בישראל נמשכת.

אחרי חזרת טיסות קבוצת לופטהנזה, ITA ו-LOT השבוע, ובניגוד להצהרת ריינאייר, חברת התעופה הפולנית מודיעה על הרחבת פעילותה בישראל.

החל מהשבוע הקרוב, (שבת 7.9 וראשון 8.9) תפעיל LOT, המיוצגת על ידי אופן סקיי בישראל עד שתי טיסות יומיות בקו תל אביב-ורשה. לטיסה הקיימת כיום היוצאת מת"א ב-05:05 בבוקר ונוחתת בוורש, תתווסף טיסה נוספת (בלו"ז משתנה, יש לעקוב אחר מועד הטיסות באתר החברה ואצל סוכני הנסיעות). בהמשך צפויה להתווסף בחלק מהימים גם טיסה שלישית.

בסך הכל יפעלו בין תל אביב לוורשה מעתה 14 טיסות שבועיות וב-LOT מציינים כי הן מאפשרות חיבורים נוחים לטיסות המשך לניו יורק, טורונטו, שיקגו, לוס אנג'לס ומיאמי. הטיסות הטרנסאטלנטיות של החברה מתבצעות במטוסי דרימליינר (בואינג 787).

בנוסף לוורשה, LOT מחזירה לפעילות את הקו הישיר בין תל אביב לקרקוב בתדירות של בין טיסה ל-3 טיסות שבועיות. גם במקרה זה נכון לעכשיו, לוח הטיסות משתנה ויש לעקוב אחר מועדי הטיסות באתר החברה ואצל סוכני הנסיעות.

טיסות LOT כאמור מצטרפות לטיסות קבוצת לופטהנזה שחודשו השבוע של חברות התעופה לופטהנזה, אוסטריאן איירליינס, SWISS, בריסל איירליינס ו-EUROWINGS. גם החברה החדשה בקבוצה ITA חידשה את טיסותיה לרומא.

במקביל, חברת הלואו-קוסט ריינאייר האריכה את השעיית טיסותיה לישראל עד 26.10.24. פרטים נוספים ועדכונים שוטפים על חברות התעופה שחוזרות לישראל וגם אלה שלא תוכלו למצוא בכתבה המיוחדת בפספורטניוז.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: LOTחברות תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: