אא

סוד ההצלחה - 162 שותפים בכ-100 מדינות: Emirates בדרך להציב את דובאי לעיר המחוברת בעולם

בתוך שנה Emirates מכפילה את השותפויות, ופותחת הזדמנויות לנוסעים להגיע לכמעט 1,700 ערים ברחבי העולם מעבר לרשת הקווים הענפה שלה. סגן הנשיא והמנהל המסחרי ראשי: ״כחלק מהמחויבות שלנו לעזור ללקוחותינו להגיע לכל פינה בעולם בצורה הקלה ביותר״

אמירייטס. צילום: Shutterstock אמירייטס. צילום: Shutterstock

חברת התעופה Emirates הכפילה בשנה האחרונה את מספר הערים שהיא מציעה לנוסעים מעבר לרשת שלה, ומציעה הזדמנויות נסיעה נוספות לכמעט 1,700 ערים שונות ברחבי העולם. המהלכים האחרונים של החברה המצטיינת מאפשרים ללמעלה מ-61,000 נוסעים להתחבר בצורה חלקה בכל הרשתות המשותפות של Emirates ושותפיה מדי שבוע.

על ידי יצירת שותפויות חדשות והעמקת שותפויות קיימות ברחבי מערכת התחבורה, Emirates מספקת כבר אפשרויות נסיעה נוספות לצד 31 הסכמי שותפויות של קוד שייר, 118 שותפי אינטרליין ו-13 שותפים לשירותים המציעים רכבות ומסוקים.

החברה מציגה כיום 162 שותפים בלמעלה מ-100 מדינות אשר פירושם טווח הגעה מורחב לרשת עם יותר ״חיבורים טובים יותר לנוסעים, מסלולים נוחים במיוחד בכרטיס טיסה בודד, העברת מזוודות משופרת, הטבות של נוסע מתמיד, גישה לטרקלינים ויתרונות אחרים שמבטיחים חוויית נסיעה חלקה בכל נקודת מגע.״

עבור לקוחות של חברות תעופה שותפות הטסים עם Emirates, מציינים בחרה כי ״ההגעה ליעדים הפופולריים נוחה עוד יותר באמצעות הרשת המורחבת של Emirates הכוללת מעל 140 יעדים וקישוריות המוצעת בשדה התעופה של דובאי -DXB, משלימה חוויות על הקרקע ובאוויר, והכל בהישג יד.״

בשנה האחרונה השיקה החברה 16 שותפויות חדשות הכוללות הסכמי קוד שייר חדשים עם Avianca, Batik Air Malaysia, וכן סיימה ויישמה הסדרים בין קווים עם חברות ביניהן: KAM Air, Sri Lankan Airlines, Condor, Flynas, Viva Aerobus Maldivian, Siberia Airlines ,Kenya Airways

ממטוס לרכבת, לנוסעי Emirates יש אפשרות כעת להשתמש בכרטיס אחד בלבד וליהנות מחיבורים מהירים לערים ברחבי אירופה באמצעות הסכמים עם חברות הרכבות המובילות: Trenitalia, Spanish Rail Renfe, Austrian Rail OBB ו-Swedish Rail SJ.

Emirates הייתה גם חברת התעופה הראשונה הסדירה שנכנסה לשותפות חדשנית עם חברת BLADE, המספקת ללקוחות Emirates טיסות מסוקים בין ניס ומונקו בכרטיס יחיד.

עדנאן קאזים, סגן נשיא ומנהל מסחרי ראשי של Emirates Airline אמר: "בשנה האחרונה, הדגשנו את האסטרטגיה שלנו להעמיק את הנוכחות הגלובלית שלנו ולהרחיב את טביעת הרגל שלנו בשש יבשות על ידי יצירת שותפויות חדשות עם חברות תעופה דומות, רכבות. זאת כדי לספק מבחר עצום של יעדים, אפשרויות קישוריות וגישה חלקה למטיילים כמו שלא היתה מעולם. בעוד שצמיחה אורגנית תהיה תמיד בלב התוכניות שלנו, נמשיך למנף את החוזק של הרשתות המשלימות של השותפים שלנו כחלק מהמחויבות שלנו לעזור ללקוחותינו להגיע לכל פינה בעולם בצורה הקלה ביותר. קישוריות ברמה עולמית שומרת על כלכלות חזקות ועמידות, ושאיפות הצמיחה של השותפות שלנו עולות בקנה אחד עם אסטרטגיית ה-D33 של דובאי להפוך את הבית והמרכז שלנו לעיר המחוברת ביותר בעולם, למשוך עסקים, תיירות והשקעות מכל רחבי העולם".

במהלך השנים, שותפויות רבות של Emirates סללו את הדרך לחברת התעופה ליצור רשתות חזקות שלא רק מחברות לקוחות לנקודות ייחודיות, אלא גם מספקות את היתרונות של אופטימיזציה של לוחות זמנים, קישוריות חלקה בשדה התעופה DXB בדובאי. שותפות החברה עם flydubai היא דוגמה יוצאת דופן לאופן שבו שיתוף פעולה משותף מניב טיסות נוחות המציעות יותר ויותר יתרונות לנוסע.

כיום, לנוסעי Emirates יש גישה ליותר מ-230 יעדים ב-100 מדינות, עם 275 טיסות קוד שייר לבחירה ביום ממוצע.

נוסעי Emirates יכולים להזמין טיסות ליותר מ-90 יעדי flydubai ולקוחות flydubai יכולים לבחור מתוך למעלה מ-100 יעדי Emirates.

כתוצאה מכך, למעלה מ-17.5 מיליון נוסעים התחברו כבר ברשתות המשותפות של Emirates ו-flydubai מאז השותפות שהושקה ב-2017.

לנוסעי פנאי היוצאים ליעדים פופולריים כמו המלדיביים, השותפות הבין-קוית הייחודית של Emirates עם Maldivian מאפשרת ללקוחות לגשת ל-16 איים מעבר למאלה. השותפות של Emirates עם Pro Flight Zambia מספקת גישה ל-13 נקודות שמשרתות חברת התעופה מדרום אפריקה.

השותפויות הגדולות של חברת התעופה עם אייר קנדה, יונייטד ו-Qantas מספקות גישה ליותר מ-350 יעדים ברחבי צפון, מרכז ודרום אמריקה, אוסטרליה וניו זילנד.

Emirates ממשיכה להרחיב את המיזם של city pairs בכרטיס יחיד ולהגביר את הקישוריות והבחירה במספר שותפויות אסטרטגיות אחרות ברשת של חברת התעופה, כולל: נוסעי Emirates יכולים לגשת ליותר מ-375 ערים דרך יונייטד, אייר קנדה וחברות תעופה שותפות אחרות ברחבי קנדה, מקסיקו, האיים הקריביים ומרכז ודרום אמריקה.

נזכיר כי Emirates אינה מפעילה טיסות לישראל מתחילת המלחמה, עם זאת שותפתה flydubai מפעילה 7 טיסות יומיות החל מאמש (ו') עם קישוריות נוחה לכל רשת הקווים הגלובלית של Emirates. שתי החברות מיוצגות על ידי אופן סקיי בישראל.

צילום: פספורטניוזצילום: פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטספליי דובאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: