אא

מנכ״ל ישרוטל מכוון גבוה: ״להגיע בתוך 5 שנים למספר מלונות בחו״ל כפול מאלו בארץ״

לאחר שסיימה את מחצית השנה הראשונה עם רווחי שיא, ליאור רביב מציב רף גבוה לרשת ישרוטל ואומר לפספורטניוז: "זו טעות להטיל מע"מ על תיירים". על ההתרחבות חו"ל: ״מחפשים בתי מלון איכותיים שמתאימים לד.נ.א, יש המון הצעות שאנחנו מקבלים ובוררים בקפידה"

מלון אויינט של ישרוטל. צילום: אסף פינצ׳וק מלון אויינט של ישרוטל. צילום: אסף פינצ׳וק

כפי שפרסמנו לא מכבר בפספורטניוז, רשת מלונות ישרוטל הציגה זינוק מרשים נוסף ברווחיה במחצית הראשונה של השנה - בכ-29% (115 מיליון שקל), זאת לעומת כ-90 מיליון שקל אשתקד.

הרווח התפעולי עלה לסך של כ-159.480 מיליון שקל, לעומת 127.920 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2023. ברבעון השני של השנה הרשת שמרה על הרווח של כ-87 מיליון שקל.

ליאור רביב מנכ"ל הרשת שאחראי על השגת התוצאות המצויינות בזמן מלחמת ״חרבות ברזל״, סיפר בשיחה עם פספורטניוז: "שמרנו על הרווח בזכות קהל ישראלי שמאוד אוהב להתארח בישרוטל ובזכות צוות ניהולי מעולה שידע לשמור על הוצאות מצד אחד ולייצר הכנסות מצד שני, ושילוב של שלושת הדברים גרמו לנו לשמור את הרווח ברבעון ולעלות אותו בחציון".

ליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל. צילום: יח"צליאור רביב, מנכ"ל רשת מלונות ישרוטל. צילום: יח"צ

אתם הרשת המובילה בישראל?

"אני לא נוטה לדבר על אחרים. אנחנו עושים כמיטב יכולתנו לתת שירות ברמה הגבוהה ביותר, אנחנו משקיעים הון עתק, בשיפוץ, שדרוג, פיתוח של בתי המלון שלנו. מקימים כיום 10 בתי מלון חדשים בישראל מתוך אמונה לשווק אותם ולייצר רווח מבתי מלון בישראל. אין לי ספק שישרוטל הוא מותג מאוד רציני ומשמעותי בשוק התיירות בישראל".

על הכוונה של האוצר לבטל את פטור למע"מ תיירים אומר רביב:

"זו טעות להטיל מע"מ על תיירים. האוצר מנסה לגייס כסף, הטלת מע"מ על תיירים תביא להם אפס הכנסה כי אין תיירים.

לכשתגמר המלחמה מדינת ישראל תרצה לעודד כניסה של תיירים ואין בזה שום היגיון. היום לא יקבלו אגורה אחת מביטול הפטור וכאשר יחזרו תיירים שהאוצר מאוד נהנה מהכנסותיהם, זה יפגע בהגעתם של אותם תיירים. יש פה מהלך נגד כל היגיון".

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' תומך במהלך ...

"סמוטריץ' נמצא בסיטואציה, שאני לא מקנא בו. הוא צריך לממן את המלחמה, מנסים לגייס כספים מתחת לכל אבן אבל מע"מ תיירים זה לא המקום".

מה קורה עם ההתרחבות שלכם לחו"ל?

"החלטנו לצאת לחו"ל לפני שהחלה המלחמה כאסטרטגיית ההתרחבות שלנו. אנחנו נהיה בקרוב עם כ-31 בתי מלון בישראל, הבעלים של החברה יחד עם הנהלת החברה החלטנו לפתח את היכולת גם בחו"ל. מדובר על יעדים קרובים כגון יוון ואיטליה, אסטרטגיה נכונה, זה יועיל לישרוטל. תחת מותג ALUMA תהיה חברת בת של ישרוטל, חברה עצמאית. אין לה קשר ישיר עם ישרוטל, תהיה המקבילה של ישרוטל בחו"ל".

לכמה מלונות אתה רוצה להגיע בחו"ל?

"החלום שלי להגיע למספר מלונות כפול ממה שיש בארץ, כ-62 מלונות. מחפשים בתי מלון איכותיים שמתאימים לד.נ.א, יש המון הצעות שאנחנו מקבלים, בוררים בקפידה".

בתוך כמה שנים הכוונה להגיע ליעד שהצבת?

"מקווה, חמש שנים".

נזכיר כי רשת המלונות הבינלאומית Aluma מבית ישרוטל, פתחה את מלון Anise (אניס) באתונה בחודש שעבר. מדובר במלון השני של הרשת באתונה אחרי Skylark שנפתח השנה.

המלון בדרגת 4 כוכבים נמצא לאורך "דרך התבלינים" של אתונה, סמוך לשכנות פסירי הפופולרית. האזור ידוע בזכות האוירה האותנטית, חנויות האמנות המיוחדות, חנויות העתיקות, הברים ומלונות הבוטיק.

צילום: ALUMAצילום: ALUMA

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות ישרוטל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: