אא

airBaltic לא עוצרת: משיקה קווים חדשים ומגדילה תדירויות במטאלין ווילנה

אייר בלטיק (airBaltic) לא עוצרת וסגן נשיא החברה מתייחס ואומר: ״הצמיחה שלנו נמשכת גם באסטוניה וליטא, כאשר אנו ממשיכים להשיק יעדים חדשים ולהגדיל את תדירות הטיסות בקווים קיימים שונים מטאלין ווילנה״

אייר בלטיק אייר בלטיק

לא עוצרת.

חברת אייר בלטיק airBaltic מגדילה תדירויות טיסה בשמונה קווים מבסיסה מריגה.
חברת התעופה הלטבית הודיעה כי, ״בתגובה לביקושים הגוברים של נוסעים, היא תגדיל את תדירות הטיסות בשמונה קווים קיימים מריגה לעונת הקיץ הקרובה - בילונד, בוקרשט, קופנהגן, לרנקה, אוסלו, פורטו, שטוקהולם וטמפרה.״

לוח הזמנים המשופר יספק גמישות ונוחות רבה יותר לנוסעים לריגה וממנה, ויציע אפשרויות רבות יותר וקישוריות טובה יותר ליעדים שונים.

תומאס רמדאל, Thomas Ramdahl סגן נשיא בכיר לניהול רשת ב-airBaltic: "בנוסף להכרזה האחרונה על 16 קווים חדשים לעונת הקיץ 2025, אנו גם מגדילים את תדירות הטיסות בשמונה קווים קיימים מריגה. המחויבות שלנו היא לספק ללקוחותינו יותר אפשרויות נסיעה לצורכי פנאי, עסקים וחיבוריות קדימה. טיסות נוספות בקווים אלו הן בתגובה ישירה לביקוש הגובר שראינו, ואנו נרגשים להציע דרכים נוחות עוד יותר לנוסעים שלנו להגיע ליעדים שבחרו".

רמדאל הוסיף: ״יתרה מכך, הצמיחה שלנו נמשכת גם באסטוניה וליטא, כאשר אנו ממשיכים להשיק יעדים חדשים ולהגדיל את תדירות הטיסות בקווים קיימים שונים מטאלין ווילנה. עם זה אנו מראים את העמדה שלנו כחברת התעופה המובילה והמועדפת ביותר במדינות הבלטיות".

נזכיר כי airBaltic הודיעה על כוונתה להשיק 16 קווים חדשים מהמדינות הבלטיות - ארבעה מריגה, חמישה מטאלין, ושבעה מווילנה. המסלולים החדשים כוללים יעדים כמו מיקונוס, קלוז'-נאפוקה, סטוונגר, איביזה, ז'שוב ואחרים.

כפי שפורסמנו בשבוע שעבר בפספורטניוז, אייר בלטיק שאמורה לחדש את טיסותיה לישראל בשבוע הבא, תפעיל שתי טיסות שבועיות גם מישראל לליטא וזאת החל מחודש מרץ 2025.

airBaltic מפעילה יותר מ-130 קווים מריגה, טאלין, וילנה, טמפרה, ובעונה, גראן קנריה, ומציעה קישורים למגוון רחב של יעדים ברשת הנתיבים של חברת התעופה באירופה, המזרח התיכון, צפון אפריקה ואזור הקווקז.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר בלטיקAir baltic

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: