אא

מעצמה: עם טיסות יומיות כפולות לבירות אירופה וטיסה יומית לבאלי - Etihad Airways לא מפסיקה להפתיע

לוח הזמנים החדש, מציע תדירות טיסות מוגדלות ויציאות נוחות בשעה 14:00 ליעדים רבים באירופה, מה שמגביר עוד יותר את התיירות לאבו דאבי ושימו לב לרשימת היעדים האירופים שאליהם מציעה החברה 2 טיסות יומיות לצד טיסות יומיות לבאלי ו-10 טיסות שבועיות לסידני

etihad airways 787 etihad airways 787

איתיחאד איירווייז (Etihad Airways), חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות, חושפת היום (שישי) את לוח הזמנים המרשים שלה לקיץ 2025, עם טיסות בכורה דו-יומית בשורת יעדים מובילים באירופה.

מה עוד לא נכתב על החברה הסימפטית מאבו דאבי שהמשיכה לטוס לישראל במרבית החודשים של מלחמת ״חרבות ברזל״ וכיום מפעילה 10 טיסות שבועיות בקו ת״א -אבו דאבי, אשר תופסת בשנים האחרונות דרך קבע את צמרת התעופה העולמית.

לוח הזמנים המשופר החדש, שכבר פתוח כעת להזמנה, מציע תדירות טיסות מוגדלות ויציאות נוחות בשעה 14:00 ליעדים רבים באירופה, מה שמגביר לדברי החברה עוד יותר את התיירות לאבו דאבי.

יותר אפשרויות, יותר תדירויות

Etihad Airways משפרת משמעותית את שירותיה ליעדים פופולריים באירופה, ומציעה טיסות כפולות יומיות לאורך כל השנה בין אבו דאבי לערים גדולות כמו פריז, מילאנו, רומא, מנצ'סטר, פרנקפורט, מינכן, ציריך, ברצלונה ומדריד.

בנוסף, הטיסות העונתיות למלאגה יגדלו לחמש פעמים בשבוע.

״הטיסות היומיות החדשות באותן ערים בולטות באירופה מתוזמנות בצורה נוחה ליציאות והגעות בוקר וערב, ומציעות למטיילים את הגמישות לבחור את לוח הזמנים המתאים להם״, נמסר על ידי החברה מאיחוד האמירויות.

הרשת הגלובלית ההולכת וגדלה של חברת התעופה, כוללת גם טיסות יומיות לבאלי לעונת הקיץ, ולסידני מגדילה החברה את התדירות ל-10 טיסות בשבוע.

אריק דה (Arik De), המנהל המסחרי של -Etihad Airways, אמר: "אנחנו מקיימים את ההבטחה האסטרטגית שלנו לשרת יותר יעדי מפתח פעמיים ביום הכי מהר שאנחנו יכולים, ולוח הזמנים של הקיץ שלנו מדגיש את המחויבות שלנו לצמיחה ולתמיכה נוספת בתיירות באבו דאבי. על ידי התאמה של לוח הזמנים שלנו כך שיציע יציאות מאבו דאבי בשעה 14:00, אנו מספקים לאורחים זמני צ'ק-אאוט נוחים מהמלונות שלהם, ומאפשרים להם להפיק את המרב מהשהות שלהם בעיר היפה שלנו״, סיפר מנכ״ל Etihad והוסיף: "הגעות בבוקר מציעות לתיירים את היתרון של צ'ק-אין מוקדם במלון וזמן נוסף כדי לחקור את האטרקציות של העיר, והגעות בערב הן אידיאליות עבור אלה המעדיפים מעבר חלק לאחר העבודה או התחייבויות אחרות. עבור נוסעים עסקיים, לוחות הזמנים מתאימים לימי עבודה מלאים גם בתחילת הטיול וגם בסוף הטיול. אנו נרגשים להוסיף גם את ורשה ופראג לרשת הקווים שלנו, ונוסעים יכולים לצפות להודעות נוספות על קווים נוספים בקרוב מאוד."

עוד אבו דאבי

כמרכז עולמי מוביל, אבו דאבי ממשיכה לחזק את מעמדה עם לוח הזמנים המורחב של Etihad, המציעה קישורים חלקים ליעדי מפתח ברחבי העולם. שיפורים אסטרטגיים מתמשכים בלוח הזמנים מבטיחים שהנוסעים ייהנו מחוויית נסיעה חלקה ונוחה יותר.

״תוכנית עצירת הביניים החינמית של Etihad משפרת עוד יותר את הקישוריות הזו בכך שהיא מאפשרת לנוסעים להאריך את השהות שלהם לשהייה עם עד שני לילות חינם במלונות פרימיום באבו דאבי, מה שמדגיש את המשיכה ההולכת וגוברת של העיר כיעד שחובה לבקר בו״, סיכמו בחברת התעופה המעוטרת של אבו דאבי.

נזכיר כי Etihad Airways רשמה רווחי שיא היסטורים ב-2023 והציגה זינוק של 41% במספר הנוסעים שהטיסה ברבעון הראשון של השנה בו הטיסה 4.2 מיליון נוסעים' כאשר מנכ״ל החברה אמר על כך: ״התוכניות שלנו הן להרחיב את רשת הקווים שלנו ולשפר את ההיצע לנוסעים הטסים לאבו דאבי וממנה״.

אבו דאבי. צילום: ספיר פרץ זילברמןאבו דאבי. צילום: ספיר פרץ זילברמן

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איתיחאד איירווייזאיתיחאד איירוויסאתיחאד איירווייסאתיחאדetihad airwaysetihad

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: