אא

נגעה בשמיים: Etihad Airways מציגה רווח שיא נקי של 143 מיליון דולר ו-4.2 מיליון נוסעים ברבעון

חברת התעופה מאיחוד האמירויות רושמת רווחי שיא היסטורים ומציגה זינוק של 41% במספר הנוסעים שהטיסה ברבעון הראשון של השנה בו הטיסה 4.2 מיליון נוסעים. מנכ״ל החברה: ״התוכניות שלנו הן להרחיב את רשת הקווים שלנו ולשפר את ההיצע לנוסעים הטסים לאבו דאבי וממנה״

מטוס איתיחאד. צילום: עידו וכטל מטוס איתיחאד. צילום: עידו וכטל

איתיחאד איירווייס (Etihad Airways) מפרסמת את תוצאותיה לרבעון הראשון של 2024.

חברת התעופה מאיחוד האמירויות רשמה רווח שיא לאחר מס של 526 מיליון AED (143 מיליון דולר ארה"ב), שיפור משמעותי לעומת הרבעון הראשון של 2023.

ההכנסות הכוללות גדלו ב-987 מיליון דירהם (269 מיליון דולר ארה"ב), מ-4,752 מיליון דירהם (1,294 מיליון דולר ארה"ב) ברבעון הראשון של 2023 ל-5,739 מיליון דירהם (1,563 מיליון דולר ארה"ב) ברבעון הראשון של 2024, המשקף עלייה בקיבולת הרשת ובמספר הנוסעים.

חברת התעופה הטיסה 4.2 מיליון נוסעים ברבעון הראשון של 2024 - עלייה של 41% בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שלפני. התפוסה הממוצעת עומדה על 86 אחוזים ברבעון הראשון של 2024 והיא נותרה ללא שינוי בהשוואה לרבעון הראשון של השנה שעברה. ההכנסות ממטענים וממקורות אחרים נותרו יציבים באופן כללי באותה תקופה.

עוד כתבות על איתיחאד בפספורטניוז

איתיחאד מתחילה לטוס לאחת הערים היפות בארה״ב

איתיחאד איירווייס נדילה תדירויות לישראל

Etihad תפעיל את המטוס האייקוני בקו אבו דאבי - פריז

אנטונואלדו נבס, (Antonoaldo Neves) מנכ"ל Etihad Airways, אמר: "אנו שמחים לדווח על התחלה מצויינת של שנת הכספים ב-2024. הרווחים ברבעון הראשון של השנה שווים כבר לסך הרווח הנקי שלנו עבור כל שנת הכספים של 2023. אנחנו ממשיכים להגדיל את הרווחים שלנו תוך שמירה על החוסן שלנו וההתמקדות בשירות לקוחות ובצמיחה ושיפור במחויבות שלנו ליעילות״, אמר מנכ״ל איתיחאד והוסיף:  "הגידול המשמעותי הזה ברווחי החברה הושג אפילו עם חודש הרמדאן הקדוש שמתחיל בתחילת מרץ השנה, בהשוואה לסוף מרץ אשתקד, מה שמוכיח את יכולת ההסתגלות שלנו לכל מצב. התוכניות שלנו מיועדות להרחיב את רשת הקווים שלנו ולשפר את ההיצע לנוסעים הטסים לאבו דאבי וממנה. אני רוצה להודות לכל העובדים שלנו שעבודתם הקשה ומסירותם היו מכריעים בהשגת תוצאות אלו".

איתיחאד עשתה אופטימיזציה לרשת שלה על ידי האחבת רשת הקווים לצד הגדלת התדריות ליעדי מפתח. לצד השקת קווי טיסה חדשים ערים נוספות בהודו ולבוסטון, החברה הכריזה על קווים נוספים לאנטליה וג'איפור. הקיבולת הנוספת הובילה לעלייה של 34 אחוזים בסך הטיסות השבועיות של אתיחאד לתקופת השיא הקרובה של הקיץ, וגדלה מ-642 טיסות בשנה שעברה ל-858 ב-2024.

ברבעון הראשון של פעילותה מהמסוף החדש שלה בנמל התעופה הבינלאומי של זאיד, הציגה חברת התעופה שיפורים משמעותיים בתוצאות, תוך שהיא מציגה יעילות משופרת בכל נקודות המפגש עם הנוסעים. הטרקלינים המשודרגים של החברה מציעים כעת יותר נוחות ושירותים ייחודיים התורמים לשחפור את חווית הנסיעה הכוללת, מציינים בגאווה בחברת התעופה המצטיינת.

נקודות מפתח ברבעון הראשון של Q1) 2024)

זינוק בהכנסות:

סך ההכנסות גדל בעיקר עקב עלייה משמעותית בהכנסות הנוסעים, שעלו ב-966 מיליון AED (263 מיליון דולר ארה"ב), עלייה של 25 אחוזים מהשנה הקודמת.
ֿהכנסות ממטען: ההכנסות ממטענים שמרו על רמתם הגבוהה משנה לשנה, נתמכת על ידי הרחבת שותפויות כגון ההסכם האסטרטגי שלה עם SF Airlines לקישור מוקדים גלובליים, הרחבת הרשת של Etihad באסיה.
רווח לאחר מס: הזינוק בהכנסות הנוסעים, בשילוב צמצום עלויות המימון, הובילו את העלייה ברווחי החברה לאחר מס ברבעון הראשון של 2024 ל-526 מיליון דירהם (143 מיליון דולר ארה"ב), בהשוואה ל-59 מיליון דירהם (דולר ארה"ב). 16 מיליון) בתקופה המקבילה ב-2023.
גידול בקיבולת: ברבעון הראשון של 2024 רשמה החברה עליה בקיבולת, כפי שמעידים מספרי הנוסעים, עם עלייה של כ-41% בהשוואה לתקופה המקבילה ב-2023.
צי מטוסים: צי התפעול של אתיהאד גדל מ-75 ל-89 מטוסים ברבעון המקביל אשתקד, כולל שילובם של שלושה מטוסי 787 חדשים בפברואר 2024.

נזכיר כי איתיחאד איירווייס שהמשיכה לטוס לישראל כמעט לאורך כל תקופת המלחמה מאז פרצה ב-7 באוקטובר, מפעילה כיום טיסה יומית בקו תל אביב - אבו דאבי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: etihad airwaysאיתיחאד איירוויסאיתיחאד איירווייזאתיחאד איירווייסאבו דאבי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: