אא

הסכם היסטורי בין הנהלת אייר קנדה לטייסים: איום ההשבתה הוסר

ההסכם החדש של הנהלת החברה עם איגוד טייסיה (ALPA), "מכיר בתרומות ובמקצועיות של קבוצת הטייסים של אייר קנדה, תוך מתן מסגרת לצמיחה עתידית של חברת התעופה״, נמסר. תנאי ההסכם החדש יישארו חסויים עד לאישורו הסופי ויובא לאישור מועצת המנהלים של אייר קנדה

אייר קנדה אייר קנדה

חברת אייר קנדה הודיעה היום (ראשון), כי הגיעה להסכם קיבוצי זמני לארבע שנים עם איגוד טייסי האייר ליין (ALPA), המייצג יותר מ-5,200 טייסים באייר קנדה.

ההסכם מגיע לאחר ש-5400 טייסי אייר קנדה הצביעו בחודש שעבר ברוב מכריע בעד שביתה ושלחו ״מסר ברור להנהלה״ על כוונתם להשבית את החברה. המשא ומתן להסכם חדש החל ביוני 2023, כאשר השיחות נכנסו לגישור בינואר 2024 ונמשכו עד יוני 2024, אז החליט איגוד הטייסים הגדול בעולם של חברות התעופה להודיע על מחלוקת וכניסה לפישור כי שני הצדדים לא הצליחו להגיע להסכם קיבוצי חדש.

כאמור כעת על פי הודעת החברה הבוקר, ״ההסכם החדש מכיר בתרומות ובמקצועיות של קבוצת הטייסים של אייר קנדה, תוך מתן מסגרת לצמיחה עתידית של חברת התעופה. תנאי ההסכם החדש יישארו חסויים עד להצבעת אשרור על ידי החברות, שצפויה להסתיים במהלך החודש הבא, ולאישור מועצת המנהלים של אייר קנדה.״

עוד מוסיפים בחברה כי נוסעים שבשל איום ההשבתה שינו את טיסותיהם שתוכננו במקור בין ה-15 ל-23 בספטמבר 2024, למועד אחר לפני ה-30 בנובמבר 2024, יכולים לשנות את ההזמנה בחזרה לטיסה המקורית שלהם באותו תא ללא עלות. בתנאי שיש מקום פנוי.

בציוץ בעמוד הטוויטר של אייר קנדה מציינת החברה: ״הגענו להסכם קיבוצי זמני לארבע שנים עם איגוד טייסי התעופה (ALPA), המייצג יותר מ-5,200 טייסים באייר קנדה. ההסכם מכיר בתרומות של קבוצת הטייסים של אייר קנדה״.

נזכיר כי אייר קנדה השעתה את טיסותיה לארץ לאחר שהחברה הודיעה כי "עקב אי הוודאות הנמשכת במזרח התיכון, אייר קנדה מפסיקה את פעילותה מתל אביב ואליה עד אמצע אוקטובר".

הטיסה הקרובה, עפ"י הודעת החברה, תצא מטורונטו לתל אביב ביום שלישי, ה- 15 באוקטובר, ואילו הקו ממונטריאול לתל אביב יחל לפעול רק בלוח טיסות הקיץ ב-2025.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר קנדה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: