אא

האם הסטארט אפ שלכם יעצב את עתיד התעופה?

נמלי תעופה מכל רחבי העולם, ביניהם גם אלה של דובאי, ונקובר וטוקיו, חברו לתחרות חדשנות בינלאומית ראשונה מסוגה – A4I שמטרתה לשפר את עתיד התעופה ברחבי העולם. מה הם בדיוק מחפשים? הנה כל הפרטים

צילום: SHUTTERSTOCK צילום: SHUTTERSTOCK

מחפשים את ההמצאה הבאה שתשפר את חוויית נמלי התעופה והטיסות שלנו. נמלי תעופה מהמובילים בעולם חברו ופתחו את תחרות החדשנות הבינלאומית הראשונה מסוגה – A4I – קיצור של "Airports for Innovation" - "נמלי תעופה לחדשנות".

בנוסף לשיפור חוויית הנוסע בנמלי התעופה וחוויית הטיסה, מדגישים בתחרות כי היא פתוחה לסטארטאפים שיציגו גישה בת קיימא - חידושים "ירוקים" לתעופה של ימינו. בהנהלת התחרות המורכבת ממנהלי עשרה נמלי תעופה, מספרים כי בנמלים המשתתפים עוברים 800 מיליון נוסעים מדי שנה, והפיתוחים החדשניים המתמודדים יצטרכו להתאים לתנועה מאסיבית שכזו של נוסעים.

נמלי התעופה המשתתפים הם אתונה, ניס - קוט ד'אזור, פורט וורת', ונקובר, מונקו, דובאי DXB, עומאן, טוקיו - נריטה וגופי ניהול שונים המפעילים נמלי תעופה ורשויות תעופה באירופה.

דובאי DXB. צילום: Shutterstockדובאי DXB. צילום: Shutterstock

הדגשים הנוספים שניתנים לחברות ההזנק (סטארטאפים) שירצו להתמודד הם שלושה: עיצוב פתרונות חדשניים לשיפור חווית הנוסע, טכנולוגיות בסיסיות ולא מורכבות שיקלו על הנוסעים וגם מציאת פתרונות לטווח ארוך שיוכלו לשמש את כלל עולם התעופה מעבר לנמלים המשתתפים.

התחרות פתוחה לסטארטאפים שנפתחו ב-1.1.24 ועד 31.12.22 ובעלי טכנולוגיות ופתרונות שיכולים להוסיף ערך לנמלי התעופה המשתתפים. המעוניינים יכולים להירשם באתר, שם נמצאים הסברים מפורטים וכל תנאי ההשתתפות. התחרות תתקיים עד 1 בינואר 2025 אז יחל שלב בחינת ההצעות ובחירת הזוכה.

ב-A4I מדגימים כמה תחומים מרכזיים

  • פתרונות דיגיטליים מתקדמים לחוויה כוללת לנסיעה חלקה, שירותים יעילים מהזמנת טיסה ועד להגעה ליעד
  • נמלי תעופה ירוקים – פתרונות לנמלי תעופה שיהפכו אותם לירוקים יותר לקראת עידן ה"אפס פליטות"
  • אתגר "מזוודות יקרות" – פיתוח מערכות לניהול כבודה באמצעים טכנולוגיים, בטוחים וירוקים
  • בינה מלאכותית – יעילות תפעולית לניהול נוסעים וחוויות נמלי התעופה

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סטארט אפחדשנותקיימותתחרותנמלי תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: