אא

אחרי יוון: ישרוטל מרחיבה את פעילותה הבינ"ל ורוכשת את מלון סבוי רומא

רשת המלונות הישראלית רכשה את המלון ברומא בעסקה המוערכת ב-68 מיליון אירו. בתחילת 2025 צפויה לפתוח מלון שלישי באתונה

ליאור רביב מנכ"ל ישרוטל (צילום: אילן בשור) ליאור רביב מנכ"ל ישרוטל (צילום: אילן בשור)

רשת המלונות הבינלאומית Aluma מתרחבת. הרשת, אחות לרשת המלונות הישראלית ישרוטל, הודיעה היום (16.9.24) על רכישת מלון סבוי ברומא. היקף העסקה נאמד בכ- 68 מיליון אירו.

מלון סבוי ברומא שוכן בבניין היסטורי המיועד לשימור, ברחוב ויה ונטו, אחד הראשיים והמפורסמים בעיר, בלב המרכז התיירותי. במלון 130 חדרים, שטחי הסעדה, מסחר ובר על הגג עם נוף פנורמי לעיר. טרם פתיחתו, צפויה החברה לבצע במלון עבודות שיפוץ ושדרוג משמעותיות בהיקף של כ-30 מיליון אירו נוספים.

על פי התכנון, המלון המחודש צפוי להיפתח במהלך הרבעון השלישי של שנת 2026 ויופעל תחת המותג Aluma.

במקביל החברה מקימה מלון סוויטות יוקרתי נוסף השוכן ברחוב ויה דה לה סקרופה במרכז הרובע ההיסטורי ברומא. במלון 36 סוויטות רחבות ידיים עם מרפסות פונות לרחוב המרכזי, שטחי מסחר, סוויטה נשיאותית מפוארת, בית קפה פטיסרי ומסעדת שף.

בקרוב: מלון שלישי באתונה

רשת מלונות Aluma הושקה רשמית במרץ 2024, אז הודיעה על פתיחתם של שלושה מלונות באתונה שביוון ומלון נוסף בסלוניקי. כיום, שניים מהמלונות באתונה (מלון SKYLARK ומלון ANISE) נפתחו ופועלים באופן מלא והמלון השלישי באתונה (מלון ADIA) עתיד להיפתח ברבעון הראשון של 2025 ובו כ-200 חדרים.

מלון SKYLARK מרשת ALUMA - ישרוטל, באתונה (צילום: BHE)מלון SKYLARK מרשת ALUMA - ישרוטל, באתונה (צילום: BHE)

ליאור רביב, מנכל רשת ישרוטל: "כצעד ראשון בחו"ל, בחרה החברה באתונה וברומא כשני יעדים מרכזיים ליזמות ופיתוח נכסים מלונאיים. הרשת נהנית מהניסיון רב השנים והסטנדרטים הבלתי מתפשרים של רשת ישרוטל. כחברה אחות של ישרוטל, Aluma מונעת על ידי הגישה שלנו לאירוח כדרך חיים, בסטנדרטיים עולמיים של שלמות ומצוינות. בכוונתנו לקדם את החברה והמותג Aluma כרשת שתיתן מענה לכלל שוק התיירים בעולם, כמו גם לתייר הישראלי עם היצע רחב של מלונות בהם ייהנו אורחיה מחוויות אירוח איכותית וייחודית".

ישרוטל מפעילה כיום 23 מלונות בישראל ומתכננת הקמת עשרה נוספים שיפתחו במהלך שלוש השנים הקרובות ברחבי הארץ. החברה מתכננת עוד ליצור תמהיל מאוזן בין כמות המלונות בארץ לזו שבחו"ל, כאשר בשלב השני בכוונת החברה להרחיב עוד יותר את הפיתוח לחו"ל ולהפעיל כ-100 מלונות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישרוטלALUMAליאור רביב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: