אא

זו חברת התעופה הדייקנית ביותר שטסה לישראל

על פי נתוני Cirium לאוגוסט 2024, מבין החברות שטסו לישראל בחודש זה, איבריה (המגיעה לארץ עם מותג Iberia Express) היא הדייקנית מכל. בראש הרשימה העולמית: כבר לא סעודיה. ואיזה נמל תעופה הוא הדייקן באירופה? כל הנתונים

איבריה אקספרס (צילום: IBERIA EXPRES) איבריה אקספרס (צילום: IBERIA EXPRES)

אחרי חודש בו התמקמה במקום הראשון מעל כל העולם, Saudia מערב הסעודית היא כבר לא חברת התעופה הדייקנית בעולם. נתוני Cirium, החברה הבודקת את ביצועי חברות התעופה ונמלי התעופה בעולם, החברה הדייקנית מכולם לחודש אוגוסט 2024 היא Aeromexico, שכבר הגיעה בעבר למקום הראשון. 86.54% מטיסות החברה הגיעו בזמן בחודש שעבר.

סעודיה מתמקמת במקום השני והמכובד עם 84.6% מטיסותיה שהגיעו בזמן, ובמקום השלישי Avianca מקולומביה עם 83.19% מהטיסות שהגיעו בזמן. את המקום הרביעי תופסת Azul הברזילאית עם 83.06% מהטיסות שדייקו ובחמישי LATAM עם נתון כמעט זהה, 83.05%.

במקום השישי נמצאת דלתא האמריקאית שבימים אלה לא טסה לישראל עם 80.9% מהטיסות שהגיעו בזמן ובמקום השביעי החברה הראשונה ברשימה שגם טסה לישראל, Iberia הספרדית ש-78.43% מטיסותיה הגיעו בזמן בחודש שעבר.

את המקום השמיני תופסת יונייטד איירליינס, גם היא לא טסה לישראל בימים אלה ובמקום התשיעי קטאר איירווייס עם 78.11% מהטיסות שהגיעו בדיוק בזמן. את רשימת עשר החברות הדייקניות בעולם סוגרת החודש KLM ההולנדית עם 78.06% מהטיסות שהגיעו בזמן.

נמלי התעופה הדייקנים בעולם

ומה באשר לנמלי התעופה הדייקנים בעולם? גם את הנתון הזה בדקו ב-Cirium ואלה הממצאים.

את המקום הראשון תופס, בהתאמה לחברות התעופה הדייקניות, נמל התעופה של מקסיקו סיטי עם 84.33% דיוק. במקום השני נמל התעופה של ריאד, גם כן בהתאם למדרג חברות התעופה עם 83.11% דיוק.

במקום השלישי נמל התעופה של סאו פאולו עם 83% דיוק ובמקום הרביעי נמל התעופה של לימה בפרו עם 82.89% דיוק. את החמישייה הראשונה סוגר נמל התעופה של בוגוטה בקולומביה עם 82.84% דיוק.

נמל התעופה האירופי הדייקן ביותר הוא אוסלו שבנורבגיה, עם 82.64% דיוק, במקום השישי בעולם. במקום השביעי נמל התעופה של לוס אנג'לס מפתיע עם 81.48% דיוק ובמקום השמיני נמל התעופה של סולט לייק סיטי עם 80.89%. את המקום התשיעי תופס נמל התעופה של אבו דאבי עם 80.66% דיוק ובמקום העשירי נמל התעופה של אוסטין בטקסס, שסוגר את הרשימה עם 80.53% דיוק.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: חברות תעופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: